skip to Main Content
Управление на имейл маркетинг списъци и кампании с Mailchimp

Характеристики

Времетраене: 4 часа
Записани: 205
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 25 урока

Основна информация

За да имате успешна маркетингова кампания, следва да разполагате със сигурни, пълноценни мейлинг листи. Искате да изградите клиентската си база, да създавате насочени кампании и да разширявате вашите мейл листи? В този курс, с помощта на топ експерта по дигитален маркетинг – Вергиния Накова, вие ще научите всичко нужно –от това как да организирате и управлявате вашите списъци до това как да провеждате по-ефективни кампании. Ще разберете как се създават  запомнящо съдържание и подканващи призиви, ще намалите отпадащия процент на вашите мейли и още много. Разглежданите стратегии по време на курса са затвърдени от практическия опит на лектора и гарантирано ще ви помогнат в откриването и печеленето на нови клиенти, посредством тяхната поща. Крайната цел е следната – правилните мейли да достигнат до правилната аудитория.

Какво ще научите?

 

  • Как да избирате подходящата мейл маркетинг платформа
  • Как да добавяте контакти в мейл списъци
  • Лесно да построявате онлайн форми за записване
  • Как да създавате ангажиращи въведителни мейли
  • Как бързо да сегментирате вашите списъци
  • Всичко необходимо за създаването на мейл кампании
  • Как да пишете завладяващи мейл послания със силни призиви към действие
  • Как да редуцирате процента отпадащи мейли (bounce rate)
  • Как да провеждате А/Б тестове
  • Как можете да автоматизирате вашите мейл кампании

За кого е този курс?

За тези от вас, които търсят кариерна реализация в света в дигиталните услуги, или чието естество на работа изисква познания в сферата на маркетинга.

Описание и Съдържание

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Управление на имейл маркетинг списъци и кампании”….

За да продължите, трябва да имате абонамент

Този материал е част от специализираното съдържание на Master Academy.

Включи се сега!

Съдържание

Тема
Статус
1

Въведение в MailChimp

2

Първи стъпки в MailChimp

3

Създаване, изпращане и резултати на кампании

4

Оптимизация на кампании

5

Работа с форми за записване

6

Работа с абонатни списъци

7

Подобряване на клиентската ангажираност

8

Добавяне на автоматизации и реклами

9

Обратна връзка

Лектор: Васил Симеонов
За лектора
Oбучител и тренер с години опит в преподаването.

Отзиви

Сподели ни









Управление на имейл маркетинг списъци и кампании с Mailchimp

Основна информация

За да имате успешна маркетингова кампания, следва да разполагате със сигурни, пълноценни мейлинг листи. Искате да изградите клиентската си база, да създавате насочени кампании и да разширявате вашите мейл листи? В този курс, с помощта на топ експерта по дигитален маркетинг – Вергиния Накова, вие ще научите всичко нужно –от това как да организирате и управлявате вашите списъци до това как да провеждате по-ефективни кампании. Ще разберете как се създават  запомнящо съдържание и подканващи призиви, ще намалите отпадащия процент на вашите мейли и още много. Разглежданите стратегии по време на курса са затвърдени от практическия опит на лектора и гарантирано ще ви помогнат в откриването и печеленето на нови клиенти, посредством тяхната поща. Крайната цел е следната – правилните мейли да достигнат до правилната аудитория.

Характеристики

Времетраене: 4 часа
Записани: 205
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 25 урока

Какво ще научите?

 

  • Как да избирате подходящата мейл маркетинг платформа
  • Как да добавяте контакти в мейл списъци
  • Лесно да построявате онлайн форми за записване
  • Как да създавате ангажиращи въведителни мейли
  • Как бързо да сегментирате вашите списъци
  • Всичко необходимо за създаването на мейл кампании
  • Как да пишете завладяващи мейл послания със силни призиви към действие
  • Как да редуцирате процента отпадащи мейли (bounce rate)
  • Как да провеждате А/Б тестове
  • Как можете да автоматизирате вашите мейл кампании

За кого е този курс?

За тези от вас, които търсят кариерна реализация в света в дигиталните услуги, или чието естество на работа изисква познания в сферата на маркетинга.

Описание и Съдържание

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Управление на имейл маркетинг списъци и кампании”….

За да продължите, трябва да имате абонамент

Този материал е част от специализираното съдържание на Master Academy.

Включи се сега!

Съдържание

Тема
Статус
1

Въведение в MailChimp

2

Първи стъпки в MailChimp

3

Създаване, изпращане и резултати на кампании

4

Оптимизация на кампании

5

Работа с форми за записване

6

Работа с абонатни списъци

7

Подобряване на клиентската ангажираност

8

Добавяне на автоматизации и реклами

9

Обратна връзка

Лектор

Лектор: Васил Симеонов
За мен
Oбучител и тренер с години опит в преподаването.
Back To Top