skip to Main Content
БЕЗПЛАТЕН онлайн курс “Как да преодолеем успешно възраженията на клиента”

Характеристики

Времетраене: 1 час и 30 мин.
Записани: 256
Оценяване: Онлайн тест
Сертификат: Не
Брой уроци: 4 урока

Основна информация

Курсът ще се проведе онлайн: Дата: 26.08.19 г. (Понеделник) | Продължителност: 19:00-20:30 часа

Този курс е посветен на възраженията. Как изглежда един търговец или предприемач в очите на клиентите си, пряко засяга тяхната настройка спрямо него и продуктите, които представя. Темите, върху които ще се фокусираме в този курс, са свързани с успешните техники за създаване и запазване на добрия имидж, изграждане на ползотворни взаимоотношения с клиентите, както и етапи при блокирането на възражения.

Какво ще научите?

  • Кои са най-успешните техники за блокиране на възраженията (още преди да са изказани)
  • Как да спечелите доверието на клиента като успешно преодолявате неговите възражения;
  • Кои са етапите при блокиране на възраженията

За кого е този курс?

За всички търговци или собственици на бизнес, които искат ясна, точна и подредена методология за успешни продажби, която да могат да приложат веднага в своята работа и да видят реални резултати.

Цени и регистрация

Описание и Съдържание

БЕЗПЛАТЕН онлайн курс “Как да преодолеем успешно възраженията на клиента”

Курсът ще се проведе онлайн: Дата: 26.08.19 г. (Понеделник) | Продължителност: 19:00-20:30 часа

Съдържание

Тема
Статус
1

Задължителни стъпки преди започване на обучението

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

2

Психология на възраженията

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

3

Как да бъдем по-самоуверени пред клиент?

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

4

Етапи при блокиране на възражения

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

5

Справяне или блокиране на възражения

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

Лектор: Вергиния Накова
За лектора
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.

Отзиви

Сподели ни









БЕЗПЛАТЕН онлайн курс “Как да преодолеем успешно възраженията на клиента”

Основна информация

Курсът ще се проведе онлайн: Дата: 26.08.19 г. (Понеделник) | Продължителност: 19:00-20:30 часа

Този курс е посветен на възраженията. Как изглежда един търговец или предприемач в очите на клиентите си, пряко засяга тяхната настройка спрямо него и продуктите, които представя. Темите, върху които ще се фокусираме в този курс, са свързани с успешните техники за създаване и запазване на добрия имидж, изграждане на ползотворни взаимоотношения с клиентите, както и етапи при блокирането на възражения.

Характеристики

Времетраене: 1 час и 30 мин.
Записани: 256
Оценяване: Онлайн тест
Сертификат: Не
Брой уроци: 4 урока

Какво ще научите?

  • Кои са най-успешните техники за блокиране на възраженията (още преди да са изказани)
  • Как да спечелите доверието на клиента като успешно преодолявате неговите възражения;
  • Кои са етапите при блокиране на възраженията

За кого е този курс?

За всички търговци или собственици на бизнес, които искат ясна, точна и подредена методология за успешни продажби, която да могат да приложат веднага в своята работа и да видят реални резултати.

Описание и Съдържание

БЕЗПЛАТЕН онлайн курс “Как да преодолеем успешно възраженията на клиента”

Курсът ще се проведе онлайн: Дата: 26.08.19 г. (Понеделник) | Продължителност: 19:00-20:30 часа

Съдържание

Тема
Статус
1

Задължителни стъпки преди започване на обучението

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

2

Психология на възраженията

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

3

Как да бъдем по-самоуверени пред клиент?

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

4

Етапи при блокиране на възражения

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

5

Справяне или блокиране на възражения

Активен след: август 26, 2019 6:45 pm

Лектор

Лектор: Вергиния Накова
За мен
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.

Цени и характеристики

Back To Top