skip to Main Content
Кампании за генериране на лийдове (Безплатен курс с ограничен достъп без изпит и сертификат)

Кампании за генериране на лийдове (Безплатен курс с ограничен достъп без изпит и сертификат)

ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ

Създайте интерес на следващо ниво към вашите продукти и услуги, като се научите да създавате пълноценни кампании за генериране на лийдове. В този курс, воден от Вергиния Накова, имате възможността в дълбочина да се запознаете с всичко необходимо за генерирането на клиентски контакти (лийдове) посредством методи и инструменти от сферата на инбаунд и аутбаунд маркетинг. Вергиния ще ви запознае с това как да създавате и приведете в действие вашата продажбена стратегия, как по пълноценен начин да свързвате и преминавате между отделните звена по продажбената ви фуния, както и всичко необходимо, което следва да знаете, когато тествате, измервате и актуализирате ефективността на вашата продажбена програма. Бъдете готови да научите как да по-качествено да идентифицирате вашите потенциални клиенти, как да рафинирате продажбените си фунии, както и цялостно да подобрите подхода и уменията ви по отношение на маркетинга.

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ
Как да идентифициране на етапите в продажбените фунии
Да дефинирате на ключови цели и метрики
Необходимите принципи при избор на продажбен подход
Как да сформирате план и екип за изпълнение на лийд стратегии
Умения свързани със съгласуването на всички заинтересовани страни в процеса
Как да изберете правилната за вас технология за генериране на лийдове
Да създаване на атрактивно съдържание
Да генериране на лийдове посредством блогове и социални медии
ОСНОВНИ ТЕМИ
Идентифициране на лийдове и дефиниране на продажбена фуния
Развиване на стратегия за генериране на лийдове
Развиване на стратегия за генериране на лийдове
Таргетиране и прецезиране на вашия подход посредством аутбаунд маркетинг
Тест и измерване успеваемостта на вашите програми за генериране на лийдове
НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСА

Достъп до Обучението: По време на академията всеки участник получава свободен достъп до материалите, които съответстват на курса от дадения месец (тоест – материалите за един месец напред).

График: В началото на всяка седмица (понеделник), в рамките на месеца от курса, участниците получават задача, която съответства на примерно зададена програма от лектора, която обучаващите могат да следват, за да бъдат по-последователни и продуктивни в своето учене.

Връзка вашия лектор: По време на обучението, в създадена за целта група, курсистите ще имат възможността да задават предварително своите въпроси по материала от примерно изготвената програма – всеки петък, на живо-онлайн, лекторът ще отговаря всички предварително зададени въпроси в рамките на 90 минути.

Изпит и задачи: В края на всяка седмица (неделя), курсистите следва да са предали своята седмична задача. Важно е да знаете, че изпълнението на всички седмични задачи ви носи половината от необходимите ви точки, за да получите своя сертификат за успешно завършване на всеки един курс. Другата половина от точките за сертификат са от изпита, който следва в края на всеки курс.

Диплома: Всеки участник успешно взел сертификати от всички курсове получава и диплома за успешното си завършване на Академията за Дигитален маркетиинг

DSC06251 as Smart Object-1

Вергиния Накова

Бизнес консултант, основател на Training Academy и на Business Up. Наградена за бизнес консултант за 2017 година.

Информация
ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ

Създайте интерес на следващо ниво към вашите продукти и услуги, като се научите да създавате пълноценни кампании за генериране на лийдове. В този курс, воден от Вергиния Накова, имате възможността в дълбочина да се запознаете с всичко необходимо за генерирането на клиентски контакти (лийдове) посредством методи и инструменти от сферата на инбаунд и аутбаунд маркетинг. Вергиния ще ви запознае с това как да създавате и приведете в действие вашата продажбена стратегия, как по пълноценен начин да свързвате и преминавате между отделните звена по продажбената ви фуния, както и всичко необходимо, което следва да знаете, когато тествате, измервате и актуализирате ефективността на вашата продажбена програма. Бъдете готови да научите как да по-качествено да идентифицирате вашите потенциални клиенти, как да рафинирате продажбените си фунии, както и цялостно да подобрите подхода и уменията ви по отношение на маркетинга.

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ
Как да идентифициране на етапите в продажбените фунии
Да дефинирате на ключови цели и метрики
Необходимите принципи при избор на продажбен подход
Как да сформирате план и екип за изпълнение на лийд стратегии
Умения свързани със съгласуването на всички заинтересовани страни в процеса
Как да изберете правилната за вас технология за генериране на лийдове
Да създаване на атрактивно съдържание
Да генериране на лийдове посредством блогове и социални медии
ОСНОВНИ ТЕМИ
Идентифициране на лийдове и дефиниране на продажбена фуния
Развиване на стратегия за генериране на лийдове
Развиване на стратегия за генериране на лийдове
Таргетиране и прецезиране на вашия подход посредством аутбаунд маркетинг
Тест и измерване успеваемостта на вашите програми за генериране на лийдове
График
НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСА

Достъп до Обучението: По време на академията всеки участник получава свободен достъп до материалите, които съответстват на курса от дадения месец (тоест – материалите за един месец напред).

График: В началото на всяка седмица (понеделник), в рамките на месеца от курса, участниците получават задача, която съответства на примерно зададена програма от лектора, която обучаващите могат да следват, за да бъдат по-последователни и продуктивни в своето учене.

Връзка вашия лектор: По време на обучението, в създадена за целта група, курсистите ще имат възможността да задават предварително своите въпроси по материала от примерно изготвената програма – всеки петък, на живо-онлайн, лекторът ще отговаря всички предварително зададени въпроси в рамките на 90 минути.

Изпит и задачи: В края на всяка седмица (неделя), курсистите следва да са предали своята седмична задача. Важно е да знаете, че изпълнението на всички седмични задачи ви носи половината от необходимите ви точки, за да получите своя сертификат за успешно завършване на всеки един курс. Другата половина от точките за сертификат са от изпита, който следва в края на всеки курс.

Диплома: Всеки участник успешно взел сертификати от всички курсове получава и диплома за успешното си завършване на Академията за Дигитален маркетиинг

Лектори
DSC06251 as Smart Object-1

Вергиния Накова

Бизнес консултант, основател на Training Academy и на Business Up. Наградена за бизнес консултант за 2017 година.

Съдържание

Тема Статус
1

Тема 1 Активен след: юни 3, 2019 10:00 am

2

Тема 2 Активен след: юни 6, 2019 10:00 am

3

Тема 3 Активен след: юни 10, 2019 10:00 am

4

Тема 4 Активен след: юни 13, 2019 10:00 am

5

Тема 5 Активен след: юни 17, 2019 10:00 am

6

Тема 6 Активен след: юни 20, 2019 10:00 am

7

Тема 7 Активен след: юни 24, 2019 10:00 am

8

Тема 8 Активен след: юни 27, 2019 10:00 am

Вашият коментар

Back To Top