skip to Main Content
Онлайн курс “Кампании за генериране на лийдове”

Характеристики

Времетраене: 5 часа
Записани: 203
Категория:
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 25 урока

Основна информация

Създайте интерес на следващо ниво към вашите продукти и услуги, като се научите да изграждате пълноценни кампании за генериране на лийдове. В този курс, воден от Вергиния Накова, имате възможността в дълбочина да се запознаете с всичко необходимо за генерирането на клиентски контакти (лийдове) посредством методи и инструменти от сферата на инбаунд и аутбаунд маркетинг. Вергиния ще ви запознае с това как да създавате и приведете в действие вашата продажбена стратегия, как по пълноценен начин да свързвате и преминавате между отделните звена по продажбената ви фуния, както и всичко необходимо, което следва да знаете, когато тествате, измервате и актуализирате ефективността на вашата продажбена програма. Бъдете готови да научите как по-качествено да идентифицирате вашите потенциални клиенти, как да рафинирате продажбените си фунии, както и цялостно да подобрите подхода и уменията ви по отношение на маркетинга.

Какво ще научите?

  • Как да идентифицирате етапите в продажбените фунии
  • Да дефинирате на ключови цели и метрики
  • Необходимите принципи при избор на продажбен подход
  • Как да сформирате план и екип за изпълнение на лийд стратегии
  • Умения свързани със съгласуването на всички заинтересовани страни в процеса
  • Как да изберете правилната за вас технология за генериране на лийдове
  • Да създавате атрактивно съдържание
  • Да генерирате лийдове посредством блогове и социални медии

За кого е този курс?

За тези от вас, които търсят кариерна реализация в света в дигиталните услуги, или чието естество на работа изисква познания в сферата на маркетинга.

Описание и Съдържание

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Кампании за генериране на лийдове”.

Съдържание

Тема
Статус
1

Планиране на лийд програма

2

Привличане на потенциални клиенти

3

Квалифициране на потенциални клиенти

4

От потенциални към реални клиенти

5

Подобряване потребителското преживяване

6

Надхвърляне клиентските очаквания

7

Създаване на лоялни бранд защитници

8

Анализ и оптимизация на постигнатото

9

Финален изпит

Лектор: Вергиния Накова
За лектора
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.

Отзиви

Сподели ни









Онлайн курс “Кампании за генериране на лийдове”

Основна информация

Създайте интерес на следващо ниво към вашите продукти и услуги, като се научите да изграждате пълноценни кампании за генериране на лийдове. В този курс, воден от Вергиния Накова, имате възможността в дълбочина да се запознаете с всичко необходимо за генерирането на клиентски контакти (лийдове) посредством методи и инструменти от сферата на инбаунд и аутбаунд маркетинг. Вергиния ще ви запознае с това как да създавате и приведете в действие вашата продажбена стратегия, как по пълноценен начин да свързвате и преминавате между отделните звена по продажбената ви фуния, както и всичко необходимо, което следва да знаете, когато тествате, измервате и актуализирате ефективността на вашата продажбена програма. Бъдете готови да научите как по-качествено да идентифицирате вашите потенциални клиенти, как да рафинирате продажбените си фунии, както и цялостно да подобрите подхода и уменията ви по отношение на маркетинга.

Характеристики

Времетраене: 5 часа
Записани: 203
Категория:
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 25 урока

Какво ще научите?

  • Как да идентифицирате етапите в продажбените фунии
  • Да дефинирате на ключови цели и метрики
  • Необходимите принципи при избор на продажбен подход
  • Как да сформирате план и екип за изпълнение на лийд стратегии
  • Умения свързани със съгласуването на всички заинтересовани страни в процеса
  • Как да изберете правилната за вас технология за генериране на лийдове
  • Да създавате атрактивно съдържание
  • Да генерирате лийдове посредством блогове и социални медии

За кого е този курс?

За тези от вас, които търсят кариерна реализация в света в дигиталните услуги, или чието естество на работа изисква познания в сферата на маркетинга.

Описание и Съдържание

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Кампании за генериране на лийдове”.

Съдържание

Тема
Статус
1

Планиране на лийд програма

2

Привличане на потенциални клиенти

3

Квалифициране на потенциални клиенти

4

От потенциални към реални клиенти

5

Подобряване потребителското преживяване

6

Надхвърляне клиентските очаквания

7

Създаване на лоялни бранд защитници

8

Анализ и оптимизация на постигнатото

9

Финален изпит

Лектор

Лектор: Вергиния Накова
За мен
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.
Back To Top