skip to Main Content
Маркетинг в социалните мрежи (Безплатен курс с ограничен достъп без изпит и сертификат)

Маркетинг в социалните мрежи (Безплатен курс с ограничен достъп без изпит и сертификат)

ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ

Facebook и социалните мрежи са един от най-бързо развиващите се канали за дигитална реклама през последните няколко години. В този курс ще научите как да разработвате успешни стратегии за реклама в социалните мрежи и как да създавате facebook кампании, които продават. В края на курса ще познавате основните принципи при анализ на кампании в социалните мрежи и ще можете да взимате ефективни решения за управлението на този дигитален канал.

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ
Как да определите и намерите „перфектния” си клиент
Как да създавате и оптимизирате добре работещи facebook кампании
Как да ре-маркетирате трафика на сайта си за най-добри резултати
Как да създадете успешен микс от социални мрежи
Как да управлявате целия процес – от определянето на стратегията, през изпълнението, чак до отчитането на резултатите.
ОСНОВНИ ТЕМИ
Таргетиране и психология на потребителя във facebook
Създаване и управление на рекламни кампании във facebook
Създаване на ремаркетинг кампании във facebook и рекламни кампании в други водещи социални мрежи
Управление на проекти в социалните мрежи
НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСА

Достъп до Обучението: По време на академията всеки участник получава свободен достъп до материалите, които съответстват на курса от дадения месец (тоест – материалите за един месец напред).

График: В началото на всяка седмица (понеделник), в рамките на месеца от курса, участниците получават задача, която съответства на примерно зададена програма от лектора, която обучаващите могат да следват, за да бъдат по-последователни и продуктивни в своето учене.

Връзка вашия лектор: По време на обучението, в създадена за целта група, курсистите ще имат възможността да задават предварително своите въпроси по материала от примерно изготвената програма – всеки петък, на живо-онлайн, лекторът ще отговаря всички предварително зададени въпроси в рамките на 90 минути.

Изпит и задачи: В края на всяка седмица (неделя), курсистите следва да са предали своята седмична задача. Важно е да знаете, че изпълнението на всички седмични задачи ви носи половината от необходимите ви точки, за да получите своя сертификат за успешно завършване на всеки един курс. Другата половина от точките за сертификат са от изпита, който следва в края на всеки курс.

Диплома: Всеки участник успешно взел сертификати от всички курсове получава и диплома за успешното си завършване на Академията за Дигитален маркетиинг

Александра Русева - Photo

Александра Русева

Като собственик и управител на Александра Медия ООД и Запомедия ООД Александра е управлявала над 40 проекта в социалните мрежи. Под нейно ръководство екипът на Диджилаб e създал и публикувал над 4500 поста във Facebook и Instagram и е реализирал над 350 000лв. оборот от онлайн продажби за клиенти през първото полугодие на 2017г.

08.2017 – до сега

CEO & founder, Digilab Ltd
12.2016 – 08.2017

CEO & co-owner, Zapomedia Ltd

02.2016 – 12.2016

CEO & founder, Alexandra Media Ltd

Информация
ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ

Facebook и социалните мрежи са един от най-бързо развиващите се канали за дигитална реклама през последните няколко години. В този курс ще научите как да разработвате успешни стратегии за реклама в социалните мрежи и как да създавате facebook кампании, които продават. В края на курса ще познавате основните принципи при анализ на кампании в социалните мрежи и ще можете да взимате ефективни решения за управлението на този дигитален канал.

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ
Как да определите и намерите „перфектния” си клиент
Как да създавате и оптимизирате добре работещи facebook кампании
Как да ре-маркетирате трафика на сайта си за най-добри резултати
Как да създадете успешен микс от социални мрежи
Как да управлявате целия процес – от определянето на стратегията, през изпълнението, чак до отчитането на резултатите.
ОСНОВНИ ТЕМИ
Таргетиране и психология на потребителя във facebook
Създаване и управление на рекламни кампании във facebook
Създаване на ремаркетинг кампании във facebook и рекламни кампании в други водещи социални мрежи
Управление на проекти в социалните мрежи
График
НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСА

Достъп до Обучението: По време на академията всеки участник получава свободен достъп до материалите, които съответстват на курса от дадения месец (тоест – материалите за един месец напред).

График: В началото на всяка седмица (понеделник), в рамките на месеца от курса, участниците получават задача, която съответства на примерно зададена програма от лектора, която обучаващите могат да следват, за да бъдат по-последователни и продуктивни в своето учене.

Връзка вашия лектор: По време на обучението, в създадена за целта група, курсистите ще имат възможността да задават предварително своите въпроси по материала от примерно изготвената програма – всеки петък, на живо-онлайн, лекторът ще отговаря всички предварително зададени въпроси в рамките на 90 минути.

Изпит и задачи: В края на всяка седмица (неделя), курсистите следва да са предали своята седмична задача. Важно е да знаете, че изпълнението на всички седмични задачи ви носи половината от необходимите ви точки, за да получите своя сертификат за успешно завършване на всеки един курс. Другата половина от точките за сертификат са от изпита, който следва в края на всеки курс.

Диплома: Всеки участник успешно взел сертификати от всички курсове получава и диплома за успешното си завършване на Академията за Дигитален маркетиинг

Лектори
Александра Русева - Photo

Александра Русева

Като собственик и управител на Александра Медия ООД и Запомедия ООД Александра е управлявала над 40 проекта в социалните мрежи. Под нейно ръководство екипът на Диджилаб e създал и публикувал над 4500 поста във Facebook и Instagram и е реализирал над 350 000лв. оборот от онлайн продажби за клиенти през първото полугодие на 2017г.

08.2017 – до сега

CEO & founder, Digilab Ltd
12.2016 – 08.2017

CEO & co-owner, Zapomedia Ltd

02.2016 – 12.2016

CEO & founder, Alexandra Media Ltd

Съдържание

Тема Статус
1

Тема 1 Активен след: март 4, 2019 10:00 am

2

Тема 2 Активен след: март 7, 2019 10:00 am

3

Тема 3 Активен след: март 11, 2019 10:00 am

4

Тема 4 Активен след: март 14, 2019 10:00 am

5

Тема 5 Активен след: март 18, 2019 10:00 am

6

Тема 6 Активен след: март 21, 2019 10:00 am

7

Тема 7 Активен след: март 25, 2019 10:00 am

8

Тема 8 Активен след: март 28, 2019 10:00 am

Вашият коментар

Back To Top