skip to Main Content

Вечерна бизнес работилница “Как да преодолеем възраженията на клиентите и да затваряме успешно сделки”

Дата: 21.05.2019 (вторник) | Продължителност: 18:30 – 21:00 часа

Вид обучение: Практическа работилница
Брой участници: 12
Официален сертификат: Не

Какъв ще е фокусът на обучението?

Това обучение е посветено на възраженията. Как изглежда един търговец или предприемач в очите на клиентите си, пряко засяга тяхната настройка спрямо него и продуктите, които представя.

Темите, върху които ще се фокусираме в това обучение, са свързани с успешните техники за създаване и запазване на добрия имидж, изграждане на ползотворни взаимоотношения с клиентите, както и етапи при блокирането на възражения.

Какво ще научат участниците?

  • как да изградите и запазите добър имидж
  • какви са етапите при преодоляване на възражение
  • как да изградите добри връзки с вашите клиенти
  • кои са етапите на успешно приключване на сделка

Програма на обучението:

  1. Психология на възраженията
  2. Как да бъдем по-самоуверени пред клиент?
  3. Етапи при блокиране на възражения
  4. Справяне или блокиране на възраженията?
  5. Етапи на успешно затваряне на сделки

Водещ на бизнес работилницата:

Вергиния Накова е бизнес консултант, основател на “Training Academy”, “Market Up” и на “Business Up”. Наградена за бизнес консултант за 2017 година. Вергиния Накова е маркетингов консултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингова агенция. В момента управлява “Market Up”, иновативнта компания за дигитален маркетинг и ПР, фокусирана в B2B проекти за големи български и международни компании. Като собственик и управител на “Training Academy”, Вергиния управлява всички проекти в социалните мрежи.  Под нейно ръководство екипът създаде изцяло нова програма за кариерно и професионално развитие – Кариерният Акселератор решението на проблема с огромната пропаст между учене и започване на работа.

Отзиви на участници от предишни обучения:

“Много полезни неща чух. Затвърдиха се верни принципи, които съм прилагала. Благодаря!” Десислава Генова, Telenor

“Беше приятно и полезно” Ралица Тошкова, търговски директор НетИнфо

“Много е полезно, научават се полезни техники и е стимулиращо” Благой Овчаров, КАД Пойнт ЕООД

“Искрени благодарности. Перфектно организирано. С отлични впечатления от всички. Положително заредена съм на 1000 %. Благодаря” Гинка Тодорова, Тодорова финансиз енд акаунтинг ЕООД

Възхитително, ясно и целенасочено. Пак ще дойда! Поздравления.” Веселина Спасова, СиБанк

Част от нашите корпоративните клиенти:

Регистрация и такса за участие:

Вечерна бизнес работилница “Как да преодолеем възраженията на клиентите и да затваряме успешно сделки”

60.00 лв.90.00 лв.

Оценено на 0 от 5
(be the first to review)
Изчистване

Допълнителна информация

Опция за участие:

1 участник, 2-ма участници

Отзиви

Все още няма отзиви.

Leave a customer review

Място на провеждане:

Адрес: гр. София, бул. „Витоша“ 19, ет. 3, ап. 7

Телефон: +359/876-68-76-79

План за провеждане

18:15 - 18:30
Регистрация
18:30 - 19:45
Част 1
19:45 - 20:00
Почивка
20:00 - 21:00
Част 2
21:00 - 21:10
Въпроси и отговори

Дата

май 21 2019

Време на провеждане

6:30 pm - 9:00 pm

ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ

60лв. за един участник, 90лв. за двама участници

МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ

Training Academy
гр. София, бул. "Витоша" №19
КАТЕГОРИИ

ОРГАНИЗАТОР

Training Academy
Тел.:
+359/876-499-414
Имейл
office@trainingacademy.bg
QR Code

Вашият коментар

Back To Top