skip to Main Content

Вечерна бизнес работилница “Бранд архетипи”

Дата: 11.12.2019 (Сряда) | Продължителност: 18:30 – 21:00 часа

Какъв ще е фокусът на обучението?

Терминът „архетип“ произхожда от древногръцки език.

Коренните думи са архаин, което означава „оригинално или старо“ и типос, което означава „модел или тип“. Комбинираното значение е „оригинален модел“, от който всички други подобни лица, предмети или концепции са извлечени, копирани, моделирани или емулирани. Психологът Карл Юнг използва понятието архетип в своята теория за човешката психика, за да обозначи повтарящи се модели

Той вярва, че универсалните, митични герои – архетипи – се намират в колективното подсъзнание на хората по целия свят. Архетипите представляват основни човешки мотиви на опита, който сме развивали. Вследствие на това се предизвикват дълбоки емоции и определят поведението ни.

Д-р Carol S. Pearson надгражда работата на Юнг като дефинира 12 основни типа, които символизират ключови човешки характеристики. Всеки има свой набор от ценности, мотиви и личностни черти.

Повечето хора са едновременно проявление на няколко архетипа, като един от тях доминира в личността им. Полезно е да можете да определите кои архетипи изграждат хората около Вас, особено любими, приятели, колеги и клиенти, за да влияете върху поведението и мотивациите им.

Какво ще научат участниците?

Ще научите кои са:

  • Видовете архетипи;
  • Какви са целите им;
  • Как се характеризират те;
  • Кои са недостатъците им;
  • Каква маркетингова нишка следват.

Програма на обучението:

  1. Представяне на видовете архетипи
  2. Как да ги различаваме
  3. Упражнение

Водещ на бизнес работилницата:

Вергиния Къшева – Накова е маркетинг и бизнес консултант, сертифициран коучинг треньор на ефективни екипи, основател на Market Up и Training Academy.

Професионален лектор с над 10 години опит, повече от 15 000 обучени мениджъри и търговци, бизнес коуч на едни от най-успешните български лидери, хиляди часа обучения, менторство и консултации в цяла Европа и Русия.

Работи с водещи български компании, за подобряване на бизнес процесите, техните резултати чрез създаване на по-добра комуникация в и извън екипа, изграждане на маркетинг кампании и вътрешни тренинг програми за развитието на служителите.

Отзиви на участници от предишни обучения:

“Много полезни неща чух. Затвърдиха се верни принципи, които съм прилагала. Благодаря!” Десислава Генова, Telenor

“Беше приятно и полезно” Ралица Тошкова, търговски директор НетИнфо

“Много е полезно, научават се полезни техники и е стимулиращо” Благой Овчаров, КАД Пойнт ЕООД

“Искрени благодарности. Перфектно организирано. С отлични впечатления от всички. Положително заредена съм на 1000 %. Благодаря” Гинка Тодорова, Тодорова финансиз енд акаунтинг ЕООД

Възхитително, ясно и целенасочено. Пак ще дойда! Поздравления.” Веселина Спасова, СиБанк

Част от нашите корпоративните клиенти:

Регистрация и такса за участие:

Вечерна бизнес работилница “Бранд архетипи”

60.00 лв.90.00 лв.

Оценено на 0 от 5
(be the first to review)
Изчистване

Допълнителна информация

Опция за участие:

1 участник, 2 участници, Онлайн участие

Отзиви

Все още няма отзиви.

Leave a customer review
  • 00

    дни

  • 00

    часа

  • 00

    минути

  • 00

    секунди

План за провеждане

18:15 - 18:30
Регистрация
18:30 - 19:45
Част 1
19:45 - 20:00
Почивка
20:00 - 21:00
Част 2
21:00 - 21:10
Въпроси и отговори

Дата

дек. 11 2019

Време на провеждане

6:30 pm - 9:00 pm

ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ

60лв. за един участник,90лв. за двама участници

МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ

Training Academy
гр. София, бул.

ОРГАНИЗАТОР

Training Academy
Тел.:
+359/876-499-414
Имейл
office@trainingacademy.bg
QR Code

Вашият коментар

Back To Top