skip to Main Content
Програма за развитие на мениджърския потенциал “Лидерство чрез емоционална интелигентност”

Програма "Обслужване на клиенти" - Хотел Интернационал

В качеството си на Мениджър Човешки ресурси в Хотел Интернационал АД, искам да изкажа огромна благодарност към екипа на Training Academy. От началото на 2019 година до момента съвместно сме работили по два проекта свързани с обучения на теми “Обслужване на клиенти” и “Лидерство чрез емоционална интелигентност”.

Обученията бяха много полезни, както за мен така и за екипа. Подбраните теми бяха адекватни и точни за нуждите и необходимостта, която имахме. Благодарение на прекрасните Вергиния Накова и Габриела Петрова, информацията беше поднесена по изключително лек, достъпен, гъвкав и иновативен начин. Игровите задачи и примерите от ежедневието допълниха картината и визията на всички нас, като ясно ни показаха къде сме и какво имаме да подобряваме и надграждаме. Със сигурност ще се възползваме и в бъдеще от Вашите знания, умения и компетенции.

Високия професионализъм, който прозряхме ни дава възможност да се учим и да сме спокойни за бъдещите проекти, които съвместно с Вас искаме да реализираме – а именно предстоящият ни глобален проект, изграждане на цялостен тренинг екип, организация в отделите и програми за обучения.

Бъдете здрави и продължавайте с този заряд и професионализъм и в бъдеще!

С уважение,

Венцислава Проданова

Back To Top