skip to Main Content
Урок 2 : Какво е умствено позициониране?
Оставащи уроци:

Всеки човек през живота си, независимо от ситуацията, в която се намира, се стреми да ограничи възможните опции за избор. В умствената си стълбица клиентът позиционира най-познатите за него марки в съответната сфера. По този начин ограничава избора си, когато трябва да направи покупка.

Човек винаги избира това, което му е познато- той знае неговите плюсове и минуси. Докато с непознатите неща е малко по-сложно. Точно по тази причина е изключително  важно клиентът да ни познава.

Този курс е част от “Master Sales Academy”. Повече информация за програмата може да намериш тук.

Вашият коментар

Урок 2 : Какво е умствено позициониране?
Оставащи уроци:

Всеки човек през живота си, независимо от ситуацията, в която се намира, се стреми да ограничи възможните опции за избор. В умствената си стълбица клиентът позиционира най-познатите за него марки в съответната сфера. По този начин ограничава избора си, когато трябва да направи покупка.

Човек винаги избира това, което му е познато- той знае неговите плюсове и минуси. Докато с непознатите неща е малко по-сложно. Точно по тази причина е изключително  важно клиентът да ни познава.

Този курс е част от “Master Sales Academy”. Повече информация за програмата може да намериш тук.

Вашият коментар

Back To Top