skip to Main Content
Маркетинг фундаменти (БА – Модул 3)

Описание на курса

Времетраене: 18 часа
Записани: 256
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 10 урока

Основна информация

Това, което отличава експерта-маркетолог е разбирането му, че социалните медии са единствено инструмент в неговия набор от маркетингови умения. В този курс ще се научите на всичко необходимо за това да построите вашата маркетингова стратегия, така че тя да достигне до правилните клиенти, по подходящ и запомнящ се начин, независимо от платформите и медиите, които намирате за приоритетни.

Какво ще научите?

  • Всички видове съществуващи пазари
  • Към кой пазар принадлежите вие и как да се позиционирате в него пълноценно
  • Как да създадете и поддържате стратегически успешна маркетингова стратегия
  • Изчерпателен набор от различни видове стратегии за малък, среден и голям бизнес
  • Кои са метриките, които да следвате при създаване и оценка на маркетингова стратегия

За кого е този курс?

За професионалисти с дългогодишен опит в сферата на маркетинга и продажбите, които търсят начини да разширят своята експертиза.

Цени и регистрация

[ARPrice id=122]

Сертификат

Често задавани въпроси

Допълнителна информация

Current Status
Not Enrolled
Price
Closed
Get Started
This course is currently closed

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Маркетинг фундаменти”.

Съдържание

Разгъни
Лектор: Вергиния Накова
За лектора
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.

Отзиви за курса

Бизнес Академия

Маркетинг фундаменти (БА – Модул 3)
Включи се

Описание на курса

Времетраене: 18 часа
Записани: 256
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 10 урока

Основна информация

Това, което отличава експерта-маркетолог е разбирането му, че социалните медии са единствено инструмент в неговия набор от маркетингови умения. В този курс ще се научите на всичко необходимо за това да построите вашата маркетингова стратегия, така че тя да достигне до правилните клиенти, по подходящ и запомнящ се начин, независимо от платформите и медиите, които намирате за приоритетни.

Какво ще научите?

  • Всички видове съществуващи пазари
  • Към кой пазар принадлежите вие и как да се позиционирате в него пълноценно
  • Как да създадете и поддържате стратегически успешна маркетингова стратегия
  • Изчерпателен набор от различни видове стратегии за малък, среден и голям бизнес
  • Кои са метриките, които да следвате при създаване и оценка на маркетингова стратегия

За кого е този курс?

За професионалисти с дългогодишен опит в сферата на маркетинга и продажбите, които търсят начини да разширят своята експертиза.

Цени и регистрация

[ARPrice id=122]

Сертификат

Често задавани въпроси

Допълнителна информация

Current Status
Not Enrolled
Price
Closed
Get Started
This course is currently closed

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Маркетинг фундаменти”.

Съдържание

Разгъни

Лектор

Лектор: Вергиния Накова
За мен
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.

Отзиви за курса

Курсове от Бизнес Академия Випуск 4

Back To Top