skip to Main Content
Маркетинг фундаменти

Характеристики

Времетраене: 18 часа
Записани: 256
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 10 урока

Основна информация

Това, което отличава експерта-маркетолог е разбирането му, че социалните медии са единствено инструмент в неговия набор от маркетингови умения. В този курс ще се научите на всичко необходимо за това да построите вашата маркетингова стратегия, така че тя да достигне до правилните клиенти, по подходящ и запомнящ се начин, независимо от платформите и медиите, които намирате за приоритетни.

Какво ще научите?

  • Всички видове съществуващи пазари
  • Към кой пазар принадлежите вие и как да се позиционирате в него пълноценно
  • Как да създадете и поддържате стратегически успешна маркетингова стратегия
  • Изчерпателен набор от различни видове стратегии за малък, среден и голям бизнес
  • Кои са метриките, които да следвате при създаване и оценка на маркетингова стратегия

За кого е този курс?

За професионалисти с дългогодишен опит в сферата на маркетинга и продажбите, които търсят начини да разширят своята експертиза.

Цени и регистрация

My Academy
FREE
  •         Безплатно в годишния
  • абонамент на "My Academy"

Единичен курс
200 лева
  •         Неограничен достъп
  •         Менторски срещи
  •         Изпит и сертификат

Описание и Съдържание

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Маркетинг фундаменти”.

Съдържание

Тема
Статус
1

Въведително обучение: "Видове пазари"

2

Упражнение в група: Тема 1

3

Тема 2: Идеален клиент и пазарно позициониране

4

Упражнение в група: Тема 2

5

Тема 3: Маркетинг фуния и продажбен процес

6

Упражнение в група: Тема 3

7

Менторска среща | Подготовка за изпит

8

Гост-лектори

9

Обратна връзка

10

Финален изпит - Маркетинг Фундаменти

Лектор: Вергиния Накова
За лектора
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.

Отзиви

Сподели ни









Маркетинг фундаменти

Основна информация

Това, което отличава експерта-маркетолог е разбирането му, че социалните медии са единствено инструмент в неговия набор от маркетингови умения. В този курс ще се научите на всичко необходимо за това да построите вашата маркетингова стратегия, така че тя да достигне до правилните клиенти, по подходящ и запомнящ се начин, независимо от платформите и медиите, които намирате за приоритетни.

Характеристики

Времетраене: 18 часа
Записани: 256
Оценяване: Изпит
Сертификат: Да
Брой уроци: 10 урока

Какво ще научите?

  • Всички видове съществуващи пазари
  • Към кой пазар принадлежите вие и как да се позиционирате в него пълноценно
  • Как да създадете и поддържате стратегически успешна маркетингова стратегия
  • Изчерпателен набор от различни видове стратегии за малък, среден и голям бизнес
  • Кои са метриките, които да следвате при създаване и оценка на маркетингова стратегия

За кого е този курс?

За професионалисти с дългогодишен опит в сферата на маркетинга и продажбите, които търсят начини да разширят своята експертиза.

Описание и Съдържание

В този курс сме събрали цялата информация по темата “Маркетинг фундаменти”.

Съдържание

Тема
Статус
1

Въведително обучение: "Видове пазари"

2

Упражнение в група: Тема 1

3

Тема 2: Идеален клиент и пазарно позициониране

4

Упражнение в група: Тема 2

5

Тема 3: Маркетинг фуния и продажбен процес

6

Упражнение в група: Тема 3

7

Менторска среща | Подготовка за изпит

8

Гост-лектори

9

Обратна връзка

10

Финален изпит - Маркетинг Фундаменти

Лектор

Лектор: Вергиния Накова
За мен
Kонсултант, лектор по продажби и маркетинг, управител на маркетингoва агенция.

Цени и характеристики

My Academy
FREE
  •         Безплатно в годишния
  • абонамент на "My Academy"

Единичен курс
200 лева
  •         Неограничен достъп
  •         Менторски срещи
  •         Изпит и сертификат

Back To Top