Цялостна програма за развитие на умения за продажби
Непосредствената обратна връзка, споделянето на личен опит и обсъждането на реални бизнес казуси са голямото предимство на този тип тренинги.
Практика и креативност
Помагаме на всеки участик в обученията да отключи своя потенциал и да изгради стратегия за резултати.
Интерактивна работа в група
Training Academy използва иновативен метод за бизнес обучения с игри, учене чрез преживяване и работа в екип.
Възможност за онлайн провеждане
Всеки един тренинг има възможността да се проведе онлайн във виртуална класна стая, с професионален лектор на живо.
Какви са целите на това обучение
Целта на тази програма е да предаде практически знания и умения на участниците. С помощта на тази програма всеки търговец ще може да развие нови професионални умения, с които да надмине конкуренцията.
След приключване на програмата се очаква участниците в нея да придобият нови и да затвърдят стари знания и умения в сферата на продажбите, да повишат резултатите си в продажбения процес, да изграждат ефективна търговска презентация, справяне с възраженията и правилна комуникация с клиенти и да повишат броя на успешно финализираните сделки.

Програма на обучението
Стъпки на провеждане:
- Оценка на нуждите – диагностиката се осъществява по 2 начина, като целта е да се установят реалните нужди от обучение на всеки един от участниците.
- Създаване на индивидуален тренинг план – целта е да се създаде програма, която да бъде съобразена с индивидуалните потребности и целите за развитие на всеки един от участниците.
- Провеждане на групови обучителни коучинг сесии – програмата е разделена в 6 обучителни коучинг сесии, по 8 учебни часа за всеки един модул. По време на коучинг сесиите се набляга повече на практическите упражнения и разрешаването на конкретни казуси, свързани с работата на всеки един от участниците.
- Практически задачи – в края на всяка обучителна сесия, поставяне на конкретна, ясно измерима цел, която да бъде изпълнена до следващата коучинг сесия, целта е да се приложи наученото по време на сесиите.
- Оценка на резултатите от програмата – в края на програмата проверка на практическите упражнения поставени на всеки един от участниците, измерване и отчитане на индивидуалния напредък на всеки един от участниците.
Програмата включва:
Модул 1: Как да направим супер печеливш нашия бизнес като открием своя идеален клиент
- Какво е идеален клиент
- Характеристики на идеалния клиент
- Типове клиенти
- Категории, в които попадат различните типове клиенти
- Техники за определяне типа клиент още при първа среща/разговор
- Практически упражнения свързани с определянето и изготвянето на профил на клиента
Модул 2: Формулата за перфектния продажбен процес
- Техники за успешни продажби
- Какво е продажбен процес и защо е важно да го познаваме
- Проследяване стъпките на продажбения процес
- Оптимизиране на дейността на фирмата ви
- Практически упражнения свързани със създаването на ефективен продажбен процес
Модул 3: Изграждане на лична ефективна търговска презентация/скрипт
- Подготовка и събиране на информация преди презентацията
- Техники за увереност при представяне на презентация
- Презентация пред клиент, ключови стъпки и етапи, през които преминава успешната презентация
- Изготвяне на ефективен скрипт за продажби-как да не звучим като “роботи” по време на телефонен разговор
- Практически упражнения свързани с изготвянето на успешен скрипт за продажби
Модул 4: Как успешно да се справяме с възраженията на клиентите
- Блокиране на възраженията/работа с възраженията, преди да са възникнали
- Преодоляване на възраженията/работа с възраженията, след като са възникнали
- Видовете не пред, които ни поставя клиентът и как да се справим с тях
- Практически упражнения свързани със справянето на възраженията
Модул 5: Техниките на успешните търговци за затваряне на сделка
- Фактори, влияещи върху приключването на продажбата-изграждане на доверие, експертно предоставяне на информацията
- Психология на вземане на решение
- Видове клиенти, според мотивацията им за покупка
- Трите принципа на уверения търговец
- Практически упражнения свързани със затварянето на сделките
Модул 6: Комуникация с клиенти и личен стил на продажби
- Принципи на ефективна комуникация с клиент
- Следпродажбено обслужване
- Техники за изграждане на доверие у клиента
- Начини за създаване на партньорство между клиента и търговеца
- Практически упражнения свързани с комуникацията и продажби с клиенти
Начин на провеждане:
- Всеки модул в програмата е с продължителност 8 учебни часа, като модулите са разпределени в 6 обучителни сесии, с начало 10:00 и край 17:00, с включен 1 час обедна почивка.
- Препоръчваме обучителните сесии да се провеждат в залата на Training Academy, която е специално предназначена да дава максимален комфорт, уют и да създава чувство за креативност и лекота. В този вариант кафе паузите се поемат от Training Academy.
- Провежда се по метода „Фокус върху решенията“ (Solution Focus) Ще се разглеждат казуси, свързани с конкретната бизнес среда и упражнения за изграждане на личностни умения , необходими за справяне в различни ситуации. Всяка тема е предварително одобрена от възложителя и съгласувана с мениджър HR.
Цени за провеждане:
- Вариант 1– преди изпълнение на всяка сесия – Цената за 1 ден тренинг: 1 200 евро без ДДС, общата цена за изпълнение: 7 200 евро без ДДС.
- Вариант 2-50% от цялата сума преди провеждане на първата сесия и 50% след провеждане на последната сесия, цената за 1 ден тренинг: 1 000 евро без ДДС, общата цена за изпълнение: 6 000 евро без ДДС.
- Вариант 3-изплащане на цялата сума преди провеждане на първата сесия, получавате 10% отстъпка от цялата сума 6 000 евро без ДДС, крайна цена за изпълнение: 5 400 евро без ДДС.
Моля, попълнете полетата по-долу, за да получите програмата за фирмен тренинг!
Благодарим Ви за отделеното време! Ще се свържем с Вас, за да уточним удобен час и място за провеждане на фирмено обучение. За допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас на тел.: 0876499414
Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им.

Свържете се с нас:
В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас на: