Начало » Корпоративни обучения » Програми за обучения » Цялостна програма – 7-те роли на мениджъра

Цялостна програма – 7-те роли на мениджъра

Цялостна програма - 7-те роли на мениджъра

Непосредствената обратна връзка, споделянето на личен опит и обсъждането на реални бизнес казуси са голямото предимство на този тип тренинги.

Практика и креативност

Помагаме на всеки участик в обученията да отключи своя потенциал и да изгради стратегия за резултати.

Интерактивна работа в група

Training Academy използва иновативен метод за бизнес обучения с игри, учене чрез преживяване и работа в екип.

Възможност за онлайн провеждане

Всеки един тренинг има възможността да се проведе онлайн във виртуална класна стая, с професионален лектор на живо.

Какви са целите на това обучение

Целта на обучителната програма е да запознае участниците с най-добрите мениджърски практики, които да помогнат при справянето със съвременните предизвикателства на бизнес-средата. Нашата цел е да осигурим набор от инструменти, които да бъдат използвани в практиката на всеки мениджър-лидер.

Програмата предоставя възможност да се придобият нови знания и да се затвърдят ценни умения, които да повишат ефективността на мениджърите и да ги усъвършенстват като лидери.

 

Креативен Тиймбилдинг

Програма на обучението

Програмата и материалите са специално подбрани и подготвени на база опита и работата ни с различни екипи върху подобряване мениджърските им умения. В програмата са заложени 8 модула, които включват всички умения, които са необходими на един мениджър, за да бъде ефективен и успешен.
 

Стъпки на провеждане:

  1. Оценка на нуждите – диагностиката се осъществява по 2 начина, като целта е да се установят реалните нужди от обучение на всеки един от участниците.
  2. Създаване на индивидуален тренинг план – целта е да се създаде програма, която да бъде съобразена с индивидуалните потребности и целите за развитие на всеки един от участниците.
  3. Провеждане на групови обучителни коучинг сесии – програмата е разделена в 6 обучителни коучинг сесии, по 8 учебни часа за всеки един модул. По време на коучинг сесиите се набляга повече на практическите упражнения и разрешаването на конкретни казуси,  свързани с работата на всеки един от участниците.
  4. Практически задачи – в края на всяка обучителна сесия, поставяне на конкретна, ясно измерима цел, която да бъде изпълнена до следващата коучинг сесия, целта е да се приложи наученото по време на сесиите.
  5. Оценка на резултатите от програмата – в края на програмата проверка на практическите упражнения поставени на всеки един от участниците, измерване и отчитане на индивидуалния напредък на всеки един от участниците.
 
 

Основните теми включват:

Модул 1: Въведение в седемте роли на мениджъра

  • Кои са седемте роли на мениджъра
  • Основни инструменти за успешно изпълнение на всяка от ролите
  • Себеоценка и план за развитие
  • Практическа задача и дискусия

Модул 2: 6-те етапа на развитие на компанията: фирмена култура и бизнес стратегия

  • Шестте етапа на развитие на компанията
  • Кризи на етапите и техните решения
  • Инструменти за създаване на бизнес стратегия
  • Имплементиране на стратегията
  • Изграждане и поддържане на фирмена култура
  • Практическо упражнение: „Духът на екипа“

Модул 3: Автентично лидерство

  • Лидерство чрез автентичност – основни концепции;
  • Асертивност: умението да утвърждавате себе си във всяка ситуация;
  • Авторитетът и видовете власт;
  • Форми на влияние и начини за овладяване на средата;
  • Самомотивация и постигането на високи резултати.

Модул 4: Изграждане на бизнес процеси

  • Формулиране на цели /Management by Objectives /
  • Задаване на приоритети
  • Измерване и мониторинг на изпълнението /индивидуално изпълнение, групово представяне/
  • Задаване на времеви рамки
  • Основни стъпки в планирането
  • Основни инструменти за анализ
  • Основни инструменти за изграждане на оперативна стратегия

Модул 5: Основни мениджърски инструменти за ефективност: целеполагане и управление на времето

  • Поставянето на цели – ключът към успеха
  • Разпределение на времето в зависимост от целите /система на Франклин/
  • Поставяне на приоритети / по скалата спешно/важно
  • Създаване на ефективна организация на работния процес / фокус, концентрация, крайни срокове/
  • Най-често срещани грешки в управление на времето

Модул 6: Дизайн на ефективните екипи

  • Създаване и управление на екип
  • Работа в екип
  • Роли и видове екипи
  • Динамика и развитие на екипите
  • Практическо упражнение и дискусия

Модул 7: Мотивация в екипа

  • Какво искат съвременните служители:
  • Десет начина за мотивиране на служителите:
  • Създаване на среда за насърчаване на успешните служители
  • Как да похвалим служителите за добро представяне
  • Ключът към мотивацията на служителите

Модул 8: Менторство и развитие на таланти

  • Какво е менторство?
  • Видове менторство:
  • Практическо упражнение
  • Качества на лидера-ментор
  • Планиране на менторството
  • Практическо упражнение
  • Необходими стъпки за превръщане в лидер-ментор
  • Как да разпознаем добрия ментор
  • План за индивидуално развитие

 

Начин на провеждане:

  1. Оценка на нуждите – диагностиката се осъществява по 2 начина, като целта е да се установят реалните нужди от обучение на всеки един от участниците.
  2. Създаване на индивидуален тренинг план – целта е да се създаде програма, която да бъде съобразена с индивидуалните потребности и целите за развитие на всеки един от участниците.
  3. Провеждане на групови обучителни коучинг сесии – програмата е разделена в 6 обучителни коучинг сесии, по 8 учебни часа за всеки един модул. По време на коучинг сесиите се набляга повече на практическите упражнения и разрешаването на конкретни казуси,  свързани с работата на всеки един от участниците.
  4. Практически задачи – в края на всяка обучителна сесия, поставяне на конкретна, ясно измерима цел, която да бъде изпълнена до следващата коучинг сесия, целта е да се приложи наученото по време на сесиите.
  5. Оценка на резултатите от програмата – в края на програмата проверка на практическите упражнения поставени на всеки един от участниците, измерване и отчитане на индивидуалния напредък на всеки един от участниците.

 

Цени за провеждане:

  • Вариант 1– преди изпълнение на всяка сесия – Цената за 1 ден тренинг: 1 200 евро без ДДС, общата цена за изпълнение: 7 200 евро без ДДС.
  • Вариант 2-50% от цялата сума преди провеждане на първата сесия и 50% след провеждане на последната сесия, цената за 1 ден тренинг: 1 000 евро без ДДС, общата цена за изпълнение: 6 000 евро без ДДС.
  • Вариант 3-изплащане на цялата сума преди провеждане на първата сесия, получавате 10% отстъпка от цялата сума 6 000 евро без ДДС, крайна цена за изпълнение:  5 400 евро без ДДС.
 

Моля, попълнете полетата по-долу, за да получите програмата за фирмен тренинг!

Благодарим Ви за отделеното време! Ще се свържем с Вас, за да уточним удобен час и място за провеждане на фирмено обучение. За допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас на тел.: 0876499414

Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им. 

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас на: