Начало » Корпоративни обучения » Обучения » Продажби » Ефективна комуникация и продажби по телефона

Ефективна комуникация и продажби по телефона

Ефективна комуникация и продажби по телефона

Непосредствената обратна връзка, споделянето на личен опит и обсъждането на реални бизнес казуси са голямото предимство на този тип тренинги.

Практика и креативност

Помагаме на всеки участик в обученията да отключи своя потенциал и да изгради стратегия за резултати.

Интерактивна работа в група

Training Academy използва иновативен метод за бизнес обучения с игри, учене чрез преживяване и работа в екип.

Възможност за онлайн провеждане

Всеки един тренинг има възможността да се проведе онлайн във виртуална класна стая, с професионален лектор на живо.

Какви са целите на това обучение

Много търговци изпитват сериозни затруднения при продажби по телефона, породени от невладеене на техниките за този вид комуникация, притеснение от отказ и погрешен подход в продажбите. Това води до лоша репутация сред потенциалните клиенти и демотивация на търговците.

Целта на обучителната програма е да се овладеят комуникационни техники за ефективни телефонни разговори, да се повиши ефективността на екипа при работа със студени контакти, да се предоставя винаги обслужване на професионално ниво, водещо до максимална клиентска удовлетвореност, да се овладеят техники за спечелване на „трудни клиенти“ и да се затварят повече сделки за по-малък период от време.

Креативен Тиймбилдинг

Програма на обучението

Обучението предоставя възможност да се придобият нови знания и да се затвърдят ценни умения, които да повишат ефективността на служителите при комуникация и продажби по телефона с клиенти.

Основните теми включват:

  • Изграждане на самомотивация на търговците;
  • Създаване на правилна нагласа;
  • Пречупване на личните бариери.
  • Силата на невербалната комуникация през телефонната слушалка;
  • Представяне при телефонен разговор;
  • Интонация, сила и тон на гласа;
  • Значимостта на правилното, точно и кратко изразяване.
  • Стъпки за изграждане на правилен скрипт;
  • Подготовка непосредствено преди телефонния разговор- предварително преодоляване на бариерите;
  • Провеждане на съществения разговор;
  • Представяне на офертата- създаване на интерес в клиента;
  • Справяне и/ли блокиране на възраженията;
  • Затваряна на сделка;
  • Приключване на разговор.
 

Начин на провеждане:

  • Програмата може да се проведе както присъствено, така и онлайн.
  • Програмата е с времетраене 1 или 2 дни. При провеждане на двудневна програма, вторият ден е посветен изцяло на практически задачи и разрешаване на казуси.
  • Тренингът се провежда в залата на Training Academy, която е специално предназначена да дава максимален комфорт, уют и да създава чувство за креативност и лекота. В този вариант кафе паузите се поемат от Training Academy.
  • Тренингът се провежда по метода „Фокус върху решенията“ (Solution Focus). Ще се разглеждат казуси, свързани с конкретната бизнес среда и упражнения за изграждане на личностни умения , необходими за справяне в различни ситуации. Всяка тема е предварително одобрена от възложителя и съгласувана с мениджър HR.
 

Цени за провеждане:

  • Цената за 1 ден тренинг в група до 10 души е 1 200 евро без ДДС – цената включва разходи за материали за провеждане на обучение и наем на зала
  • Цената за 1 ден тренинг в група до 15 души е 1 400 евро без ДДС – цената включва разходи за материали за провеждане на обучение и наем на зала
  • Цената за 1 ден тренинг в група над 15 души е 1 700 евро без ДДС – цената включва разходи за материали, не включва наем на залата. *Залата на Training Academy е подходяща за групи до 15 души.
 

Стъпки на провеждане:

  1. Запитване: може да направите вашето запитване като попълните формата за запитванеили на тел. +359/876-178-848 .
  2. Потвърждение: до няколко часа след получаване на вашето запитване, мениджър корпоративни клиенти ще се свърже с вас. Ако е необходимо, в допълнителна среща изясняваме конкретните нужди от обучение.
  3. Оценка на нуждите: няколко дни преди фирмения тренинг, провеждаме анкета сред участниците, за да установим индивидуалните нужди от обучение.
  4. Финална програма: заедно с вас изготвяме финалната програма за провеждане на фирмен тренинг.
  5. Провеждане на фирмен тренинг
  6. Даване на обратна връзка: след фирмения тренинг получавате обратна връзка от лектора на обучението, както и насоки за бъдещо развитие.

Моля, попълнете полетата по-долу, за да получите програмата за фирмен тренинг!

Благодарим Ви за отделеното време! Ще се свържем с Вас, за да уточним удобен час и място за провеждане на фирмено обучение. За допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас на тел.: +359/876-178-848

Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им. 

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас.

Нели Георгиева
Мениджър бизнес обучения