Начало » Корпоративни обучения » Референции от клиенти » Програма за развитие на екипа – Хепи

Програма за развитие на екипа – Хепи

С екипа от “Център обслужване на клиенти” на Happy Delivery проведохме обучение на тема: “Справяне с конфликтни ситуации с клиенти по телефона”.

Благодарим им за доверието, за нас е удоволствие да бъдем техен партньор за обучения!

happy delivery logo

Ето какво сподели екипът на "Хепи", след проведеното обучение:

С настоящата препоръка, ние от “Happy Delivery” изразяваме своята удовлетвореност от проведенето обучение на тема: “Справяне с конфликтни ситуации с клиенти по телефона”.

“Training Academy” проведе висококачествено обучение, което даде на екипа в “Центъра за обслужване на клиенти” към “Happy Delivery” правилна посока за справяне с конфликтни ситуации.

Благодарение на високия професионализъм, в съчетание с прекрасната атмосфера, която “Training Academy” подсигури, нашият екип успя да усвои иновативни техники за справяне в тези ситуации. Те бяха представени по интересен начин за нашите служите от лектора Вергиния Накова. Чрез добри похвати и психологически игри, участниците успяха да намерят правилния път към добрата развръзка при възникнал казус.

Правилният подход, професионалното отношение и добрите резултати ни дават основание да препоръчаме “Training Academy” като сигурен и полезен партньор.

Оставам с уважение,

Аглика Адамова

Директор Човешки Ресурси “Хепи” ЕАД

Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им. 

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас на: