С екипа на ДМ България проведохме 2 бизнес работилници на екип „Обслужване на клиенти“ на тема „Ефективна комуникация и работа с трудни клиенти“ и „Емоционална устойчивост и психическа хигиена“.

Благодарим им за доверието, за нас е удоволствие да бъдем техен партньор за обучения!

Logo - dm

Ето какво сподели екипът на ДМ България, след проведеното обучение:

 

Уважаеми екип на Training Academy, уважаема г-жо Генова,

Благодарим за обучението под формата на бизнес работилници, което проведохте за нашия екип „Обслужване на клиенти“. Темите и продължителността бяха много добре съобразени с нашите желания, а стила на поднасяне – силно професионален, интересен и ангажиращ вниманието.

Високо оценяваме и предварително отделеното време за среща, по време на която имахме възможност да споделим своето виждане за целите на обучението. Бизнес работилниците имаха и сплотяващ ефект за екипа, което допълнително ни радва.

Пожелаваме ви много успех в проектите, които реализирате!

Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им. 

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас.

Нели Генова
Мениджър бизнес обучения