[vc_row column_spacing=”20″ kswr_row_top_decor_enabled=”false” kswr_row_bottom_decor_enabled=”false” css=”.vc_custom_1583401297839{margin-top: -20px !important;}”][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1583398776268{background-color: #ffffff !important;}”][vcex_spacing][vcex_heading text=”Как да се справяте с грубите клиенти” responsive_text=”true” font_weight=”700″ color=”#343367″ font_size=”24px” tag=”h1″][vcex_spacing][vcex_image overlay_style=”” image_id=”104097″ main_notice=””][vcex_spacing][vc_column_text]  Справяне с емоциите в една враждебна конфронтация Представете си, че току-що сте вдигнали телефона, за да отговорите на повикване на клиент или че клиент неочаквано е пристигнал в офиса…...

----- Този материал е част от специализираното съдържание на Online Training Academy! Може да закупите своя достъп тук!