Начало » Теми » Page 2

Теми

16.02. – Тема 2: Инструменти за повишаване на организационната ефективност

Лектор Вергиния Накова Вергиния е маркетинг и бизнес консултант, сертифициран коуч и треньор на ефективни екипи, основател на маркетингова агенция – Market Up и Training… Прочетете повече »16.02. – Тема 2: Инструменти за повишаване на организационната ефективност

14.02. – Тема 1: Организационна ефективност

Лектор Вергиния Накова Вергиния е маркетинг и бизнес консултант, сертифициран коуч и треньор на ефективни екипи, основател на маркетингова агенция – Market Up и Training… Прочетете повече »14.02. – Тема 1: Организационна ефективност

09.02. – Тема 4: Как да променим разбиранията на хората и мирогледа им.

Лектор Силвия Павлова Силвия Павлова завършва международен бизнес в Американското бизнес училище в Париж през 2007 г., като половината от обучението си прекарва в САЩ,… Прочетете повече »09.02. – Тема 4: Как да променим разбиранията на хората и мирогледа им.

07.02. – Тема 3: Умението да комуникираме успешно и да водим преговори.

Лектор Силвия Павлова Силвия Павлова завършва международен бизнес в Американското бизнес училище в Париж през 2007 г., като половината от обучението си прекарва в САЩ,… Прочетете повече »07.02. – Тема 3: Умението да комуникираме успешно и да водим преговори.

02.02. – Тема 2: Как да сме успешни в продажбите – time for action!

Лектор Силвия Павлова Силвия Павлова завършва международен бизнес в Американското бизнес училище в Париж през 2007 г., като половината от обучението си прекарва в САЩ,… Прочетете повече »02.02. – Тема 2: Как да сме успешни в продажбите – time for action!

31.01. – Тема 1: Всичко, което трябва да знаем и подготвим преди да се спуснем в света на продажбите.

Лектор Силвия Павлова Силвия Павлова завършва международен бизнес в Американското бизнес училище в Париж през 2007 г., като половината от обучението си прекарва в САЩ,… Прочетете повече »31.01. – Тема 1: Всичко, което трябва да знаем и подготвим преди да се спуснем в света на продажбите.

26.01. – Тема 4: Оценка на първите резултати – анализ, проследяване и подобряване

Лектор Светла Лесова Светла Лесова е основател и изпълнителен директор на Видас Къмпани. Компания, произвеждаща натурални, честни и автентични напитки под марката VIDAS. Преди това… Прочетете повече »26.01. – Тема 4: Оценка на първите резултати – анализ, проследяване и подобряване

24.01. – Тема 3: Реализация на идеята – инструменти за планиране и монтироинг

Лектор Светла Лесова Светла Лесова е основател и изпълнителен директор на Видас Къмпани. Компания, произвеждаща натурални, честни и автентични напитки под марката VIDAS. Преди това… Прочетете повече »24.01. – Тема 3: Реализация на идеята – инструменти за планиране и монтироинг

19.01. – Тема 2: Разработване на проекта – създаване, оценка, ценообразуване

Лектор Светла Лесова Светла Лесова е основател и изпълнителен директор на Видас Къмпани. Компания, произвеждаща натурални, честни и автентични напитки под марката VIDAS. Преди това… Прочетете повече »19.01. – Тема 2: Разработване на проекта – създаване, оценка, ценообразуване

17.01. – Тема 1: Развитие на идеята – проучване, разработване и анализ

Лектор Светла Лесова Светла Лесова е основател и изпълнителен директор на Видас Къмпани. Компания, произвеждаща натурални, честни и автентични напитки под марката VIDAS. Преди това… Прочетете повече »17.01. – Тема 1: Развитие на идеята – проучване, разработване и анализ

06.12. – Тема 1: Видове стартиращи компании, инвеститори и финансиране

Лектор Мартин Куванджиев Мартин Куванджиев e основател на GoStartups, той е български предприемач, подпомогнал създаването на над 20 успешни проекта в своята кариера. Още преди… Прочетете повече »06.12. – Тема 1: Видове стартиращи компании, инвеститори и финансиране

01.12. – Тема 4: Създаване на бизнес стратегия

Част 1 Част 2 https://www.youtube.com/watch?v=PuCj27n4jXQ Стратегическата бизнес единица доставя стоки или услуги за отделна област на дейност. Малък бизнес, насочен към един единствен пазар, като… Прочетете повече »01.12. – Тема 4: Създаване на бизнес стратегия