



- Създаден на: 22.07.2020
- Последно допълван : 16.06.2021
- Участници в курса: 235
Основна информация
Цената е един от главните фактори, определящи успеха на дадени продукт или услуга – и съответно на продажбите. В този курс ще разгледаме как можете да определяте цените на вашите стоки подобаващо, без да сте на загуба, но и без ненужно голяма надценка. Всичко това ще разгледаме в тесен и широк план – конкретно за възможностите на фирмата и спрямо пазара. А накрая ще ви покажем как да следите резултатите се и да се адаптирате, при нужда.
Какво ще научите
- Как да определите цената на продукта си
- Как да определите разумна надценка
- Как да определите ценовата си стратегията според пазара
- Какво е диференцирано ценообразуване
- Кои различните видове ценови стратегии за различните пазари
- Защо е важно да дадете повече от една цена на продукта
- Как да следите резултатите си
За кого е този курс
- Търговци
- Предприемачи
- Собственици на бизнеси