



- Създаден на: 16.07.2020
- Последно допълван : 19.09.2021
- Участници в курса: 238
Основна информация
Справянето с възраженията при 90% от професионалните търговци се превръща в процес на конфронтация, който отдалечава клиента от решението му за финализиране на сделката. Има редица причини защо това се случва, но почти винаги вината е в търговеца и неговата невъзможност да отдели темата от това, което той тълкува като обида спрямо него самия (след като е отблъснат), докато шансовете му за реализиране на продажбата всъщност още са налице.
В този курс ще разберете защо възраженията не са края на една продажба, а предоставят шанс за успешна такава, като за целта ще научите ценни съвети от практиката на Нед Недялков – търговският директор на BMW България, които има над 15 години опит в сферата на продажбите, както в България, така и в чужбина.
Какво ще научите
- Защо е важно да има утвърден процес на продажба във всяка компания
- Как да разбирате реалните намерения зад възраженията
- Защо техническата информация и ползите не винаги работят
- Защо е важно да опознавате клиентите
- Как да се справяте с всяко възражение
За кого е този курс
Курсът е подходящ за търговци, които имат нужда от подобрение на уменията за справяне с възраженията, за свързване с клиента и за презентиране на истинските стойности и ползи пред него.