В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас на:
ЦЕЛОДНЕВЕН ПРАКТИЧЕСКИ УЪРКШОП
ДЕЛЕГИРАНЕ И ДАВАНЕ НА ЕФЕКТИВНА ОБРАТНА ВРЪЗКА
- Дата: 16.06.23 (петък)
- Времетраене: 10:00ч. - 17:00ч.
- Форма: Присъствено обучение
Информация за обучението:
- Дата: 16.06.2023г. (петък)
- Група: до 15 души
- Час на започване: 10:00ч.
- Край на обучението: 17:00ч.
- Вид на обучението: Присъствено
- Място на провеждане: Training Academy, бул. Витопа 19
- Такса за участие: 390лв. без ДДС
- Регистрация: Изисква се предварителна
- Сертификат: Включен сертификат
Основна информация:
Мениджърите възлагат отговорността за изпълнението на задачите на членове на екипа чрез делегиране. За да бъде ефективно делегирането, мениджърът трябва да се увери, че служителят има необходимите ресурси за ефективното изпълнение на задачата, както и да познава изцяло процеса/задачата, която иска да делегира.
Основната цел на обучението е да запознае участниците с инструменти, които да помогнат на мениджърите да организират, възлагат и проследяват отговорности и задачи и да усвои умения за успешно делегиране и даване на ефективна обратна връзка.
Какво е решението?
Една от причините за неудовлетвореността на служителите и липсата на доверие е грешното делегиране и даване на обратна връзка или още по-лошо, липсата на такива. Непознаването на етапите през, които преминава самият процес на делегиране, както и не отчитане на значимостта на даването на редовна обратна връзка са само част от нещата поради, които голяма част от мениджърите не го правят.
Запознавайки се с основните принципи и стъпки за делегиране и осъзнавайки важността на даване на ефективна обратна връзка на членовете от екипа ви, вие ще повишите мотивацията и удолетвореността на хората в екипа ви и той ще работи по-ефективно.
За кого е това обучение?
- мениджъри, които искат да подобрят уменията си делегиране и даване на обратна връзка;
- мениджъри, които наскоро са били повишени на тази позиция и не познават основните принципи;
- ръководители на екипи, които искат да повишат мотивацията и удовлетвореността в екипа си;
- служители, които искат да развиват уменията си за делегиране и даване на обратна връзка с цел кариерно развитие.
Темите, които ще разгледаме:
Делегиране
- Делегирането- инструмент No1 на добрия мениджър
- Най-разпространените митове за делегирането
- Шест стъпки за успешно делегиране
- Какво може и какво не трябва да се делегира
- Практически съвети за успешно делегиране
- Оказване на подкрепа
- Проследяване на изпълнението
- Контролни пунктове
Даване на ефективна обратна връзка
- Обратната връзка – източници
- Видове обратна връзка
- 10 принципа за даване на ефективна обратна връзка
- Етапи на даване на обратна връзка
- Методът – „Ситуация-Поведение-Въздействие“
- Моделът ACHIEVE – за даване на ефективна обратна връзка
- Модел GROW
Резултати:
- научаване на различни инструменти, с които да си помогнете в процеса на делегиране и даване на обратна връзка;
- придобиване ценни умения за проследяване и отчитане на резултатите от процеса на делегиране и даване на обратна връзка;
- овладяване на инструменти за повишаване ефективността при управлението на своите екипи;
- изграждане на доверие и по-устойчиви взаимоотношения между мениджър и служител.
Лектор:
Нели Георгиева завършва Психология, със специалност Организационна психология в НБУ. Тя е ръководител на проекти и обучител в Training Academy, като важен фокус на работата й като обучител е да използва съвременни методи на обучение, наблягащи преди всичко на практическата насоченост на придобиване на знания и умения на обучаемите.
Като ръководител на проекти през последните години, Нели работи с водещи компании като HAPPY и Еконт Експрес, по изграждането и въвеждането на вътрешен стандарт за комуникация и обслужване на клиенти, както и провеждането на редица обучения по него.
Успоредно с това е Мениджър Бизнес развитие в Training Academy – управлява комуникацията с ключови клиенти, ръководи екип от хора, който създава и модернизира нови обучителни модули и програми, както и поддържа и обновява най-голямата онлайн платформа за професионални обучения в Training Academy.
Отзиви от клиенти от предишни обучения:
РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ОБУЧЕНИЕТО:
Програма на обучението:
- 09:45ч. – 10:00ч. – Събиране на участниците и старт на обучението
- 10:00ч.-11:30ч. – Принципи за успешно делегиране
- 11:30ч. – 11:45ч. – Кратка почивка
- 11:45ч. – 12:45ч. – Етапи на делегиране
- 12:45ч. – 13:45ч. – Обедна почивка
- 13:45ч. – 15:00ч. – Принципи за даване на обратна връзка
- 15:00ч. – 15:15ч. – Кратка почивка
- 15:15ч. – 16:30ч. – Моделът ACHIEVE и GROW
- 16:30ч. – 17:00ч. – Време за дискусия и раздаване на сертификати.