[vc_row column_spacing=”20″ kswr_row_top_decor_enabled=”false” kswr_row_bottom_decor_enabled=”false” css=”.vc_custom_1583401297839{margin-top: -20px !important;}”][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1583398776268{background-color: #ffffff !important;}”][vcex_spacing][vcex_heading text=”Как да откриете идеалния клиент за вашия бизнес?” responsive_text=”true” font_weight=”700″ color=”#343367″ font_size=”24px” tag=”h1″][vcex_spacing][vcex_image overlay_style=”” image_id=”103536″][vcex_spacing][vc_column_text] Разликата между идеалния и таргетирания клиент: Идеалните клиенти намират най-голяма стойност в продукта ви. Таргетираните клиенти са тези, които могат най-бързо да закупят вашия продукт. Таргетирането е задължителен процес…...

----- Този материал е част от специализираното съдържание на Online Training Academy! Може да закупите своя достъп тук!