Training Academy организира обучения на теми свързани с търговски умения!
Свържете се с нас:
Нели Генова
Мениджър бизнес обучения
Начало » Бизнес Работилници » Ефективна комуникация, обслужване и продажби по телефона
📞 Много търговци изпитват сериозни затруднения при продажби по телефона, породени от невладеене на техниките за този вид комуникация, притеснение от отказ и погрешен подход в продажбите. Това води до лоша репутация сред потенциалните клиенти и демотивация на търговците.
🎯 Целта на тази бизнес работилница е:
🔹Да се овладеят комуникационни техники за ефективни телефонни разговори
🔹Да се повиши ефективността на екипа при работа със студени контакти
🔹 Да се предоставя винаги обслужване на професионално ниво , водещо до максимална клиентска удовлетвореност
🔹Да се овладеят техники за спечелване на „трудни клиенти“
🚀 Готови ли сте да подобрите своите умения и да постигнете повече успехи в телефонните продажби?
✅ Как да изградят правилна нагласа и лична мотивация за успешна комуникация.
✅ Кои са задължителните инструменти за ефективно обслужване и продажби по телефона.
✅ Какви са етапите на успешния телефонен разговор и как да ги прилагат.
✅ Какви стандарти за комуникация трябва да спазват за постигане на по-добри резултати.
✅ Кои са най-честите грешки при телефонни разговори и как да ги избягват.
🎁 БОНУС: Всички участници ще получат достъп до личен AI тренировъчен агент, с който ще могат да продължат да практикуват и след събитието!
Вергиния Накова е утвърден бизнес консултант, сертифициран коуч и експерт по изграждане на ефективни екипи, с над 15 години опит в консултирането на компании в България и Европа. Тя е основател на маркетинговата агенция Market Up и Training Academy – платформа за обучения, насочени към бизнес развитие, дигитален маркетинг и развитие на търговски и лидерски умения. С фокус върху стратегическо управление, оптимизация на бизнес процеси и изграждане на печеливши маркетингови стратегии, Вергиния е помогнала на стотици компании да подобрят своите резултати и е обучила над 15 000 мениджъри и търговци. Работила е с водещи брандове като HAPPY, ЕКОНТ, MAZDA, Адрес, Vivacom, разработвайки за тях ефективни маркетингови и бизнес стратегии, както и вътрешни обучения за развитие на екипи.
Цена за ранна регистрация до 09.05.2025 – 190 лв. Цена след тази дата: 290 лв.
*Цената е без ДДС
Отстъпки за повече от един участник от компaния:
Обучения, подкрепени с примери, както и постоянен контакт с присъстващите, а не просто суха теория. Продъжавайте със същия ведър дух да предавате знания!
Участвах в предходната Академия, от която бях много впечатлена и нямаше как да пропусна. Сред най-полезните неща са лесния достъп, примерите от практиката и възможността за коментиране, обмяна на опит и търсене на решения за всеобщи проблеми. Цялостното ми впечатление е впечатляващо и полезно.
Най-много ми хареса практическият подход на обучението. Упражненията за работа в екип бяха изключително полезни, тъй като ни дадоха възможност да приложим наученото в реални ситуации. Също така, възможността да споделяме опит и практики от живия живот с други участници беше безценна. Запознах се с много интересни и успешни хора (мениджъри), които ме вдъхновиха и обогатиха моята перспектива.
Бих искала да благодаря на организаторите и инструкторите за техния професионализъм и ангажираност. Курсът надмина моите очаквания и вярвам, че ще има дълготраен положителен ефект върху моята кариера.
Training Academy организира обучения на теми свързани с търговски умения!
Свържете се с нас:
Нели Генова
Мениджър бизнес обучения
Най-голямата платформа с практически обучения за бизнес, дигитални умения и личностно развитие!