Начало » Бизнес Работилници » Ефективни техники за справяне с възражения и приключване на сделката

Ефективни техники за справяне с възражения и приключване на сделката

БИЗНЕС РАБОТИЛНИЦА: Ефективни техники за справяне с възражения и приключване на сделката

Дата:

25 април (петък)

Времетраене:

09:00 - 12:30

Провеждане

Формат: Онлайн през Zoom.us | Запис за участниците

Място на провеждане:

Zoom.us

Група

30 души

Цена за участие

Цена за ранна регистрация: 229лв. *Цена след 18.04. - 299лв.

БОНУС - Бизнес симулация с AI

Личен AI агент

Развий умението си да отговаряш уверено на всяко възражение!

В продажбите, преговорите и комуникацията, възраженията са неизбежни. Разликата между успеха и провала често е в това как отговаряш на тях. Тази работилница ще ти даде ефективни стратегии и практически техники, с които да се справяш уверено и да печелиш доверието на клиентите си.

🚀 НОВА ЕРА В ОБУЧЕНИЯТА – ТРЕНИРАЙ СЪС СВОЙ ЛИЧЕН AI АГЕНТ! 🚀

За първи път в България, в този тренинг е интегриран AI тренировъчен агент, с който можеш да практикуваш и подобряваш техниките си за справяне с възражения в реално време!

🔹 Как работи AI тренировъчният агент?
✅ Симулира реални сценарии на възражения от клиенти
✅ Анализира отговорите ти и дава обратна връзка
✅ Помага ти да усъвършенстваш уменията си

Това е революционен начин на обучение, който ти дава персонализирана практика и моментален анализ на твоите умения – нещо, което досега беше възможно само с дългогодишен опит и много часове реални разговори.

Какво ще научиш на тази работилница?

🔹 Психология на възраженията
– 5 принципа за разбиране и етично справяне с възражения
– Какво не са възражения и кога възникват в процеса на продажба

🔹 Техники за справяне с възражения
LEAD – универсална структура за всеки етап от разговора
Hook & Help – метод за преодоляване на първоначален отказ при студен контакт
S.T.E.P.S. – техника за дълбоко изследване на нуждите в среща с клиента
C.A.R.E. – структура за справяне с финални възражения след оферта

🔹 Практически упражнения
– Групови казуси, ролеви игри и симулации с Custom GPT
– Споделяне на личен търговски опит и анализ на реални ситуации

🎁 БОНУС: Всички участници ще получат достъп до личен AI тренировъчен агент, с който ще могат да продължат да практикуват и след събитието!

Лектор на обучението:

Вергиния Накова

Вергиния Накова е утвърден бизнес консултант, сертифициран коуч и експерт по изграждане на ефективни екипи, с над 15 години опит в консултирането на компании в България и Европа. Тя е основател на маркетинговата агенция Market Up и Training Academy – платформа за обучения, насочени към бизнес развитие, дигитален маркетинг и развитие на търговски и лидерски умения. С фокус върху стратегическо управление, оптимизация на бизнес процеси и изграждане на печеливши маркетингови стратегии, Вергиния е помогнала на стотици компании да подобрят своите резултати и е обучила над 15 000 мениджъри и търговци. Работила е с водещи брандове като HAPPY, ЕКОНТ, MAZDA, Адрес, Vivacom, разработвайки за тях ефективни маркетингови и бизнес стратегии, както и вътрешни обучения за развитие на екипи.

Регистрирай се сега и бъди сред първите в България, които ще използват AI за усъвършенстване на своите умения за справяне с възражения!

Форма за регистрация

Цена за ранна регистрация  до 18.04.2025 – 229 лв. Цена след тази дата: 290 лв.

*Цената е без ДДС

Отстъпки за повече от един участник от компaния:

  • 10% за двама участника
  • 15% за трима участника
  • 20% за над четирима участника

Всички участници ще получат запис на обучението, който ще е активен 30 дни след тренинга!

Отзиви от участници:

Радостина Желева
Чувствам се изключително мотивирана и вдъхновена след участието си в Бизнес работилницата. Ценно е, че научените техники ще ми помогнат и в ежедневната комуникация с близките ми. Вергиния Накова представи темата по ангажиран и съвременен начин - с най-актуалната информация, ясно, с много практически примери. Присъствието ѝ вдъхновява и предразполага към активно участие. Научих за 5-те основни принципа на психологията на възраженията; за търговците и нуждата да бъдат въоръжени с инструмент; за техниката за изказване на възражения преди клиента.
Мая Минчева
Мотивиращо обучение, което повдига настроението и духа! Научих, че във всеки бизнес възраженията са подобни и е важно да сме подготвени за тях и да ги приемем не като битка, а като разговор за намиране на решение. Най-полезен за мен беше основният алгоритъм за това как да преминем от активно слушане към призив за действие.
Пламен Дончев
Пламен Дончев
Изп. директор, Овергаз
Изключително полезна работилница за трупане на търговски знания & прилагането им за успешни сделки. Много е информацията относно продажбите & отношенията/възраженията/ на клиентите, която приех днес. Благодаря за детайлното описание. Най-ценно е илюстрирането на теорията с примери от реалния бизнес.
Албена Бешкова
Албена Бешкова
Карго Планет ООД
Много полезно и добре структурирано обучение. Подсети ме за много неща. Важно е да има добър CTA. Възраженията са полезни и с тях се работи по-лесно и успешно. Справянето с тях е въпрос на разговор и сътрудничество, а не борба.
Йордан Червенков
Йордан Червенков
ЕВОФАРМА ЕООД
Вергиния Накова е много завладяваща. 🙂 За мен беше новост да науча за универсалната техника за справяне с възражения, а това, което най-много ще ми помогне, е умението за разграничаване/откриване на истинското възражение спрямо фалшивото.
Красена Арабаджиева
Красена Арабаджиева
Ритбул ЕООД
Останах с много добро впечатление от работилницата. Много ми помогнаха универсалните техники за справяне с възраженията. Научих как да разпознавам какво НЕ са възражения, както и концепцията за Call to action.
Венилина Свирчева
Венилина Свирчева
Търговски Директор - дивизия Храни, КЛИО КОМЕРС- ТБ ЕООД
Обучението беше отлично, всички теми бяха много полезни за мен. Запознах се с правилните методи за водене на въпросителна комуникация.
Светла Георгиева
Светла Георгиева
Мениджър Продажби Ключови Клиенти, ДЕНИТО ООД
Бизнес работилницата ми хареса много. Радвам се, че колегите бяха активни и даваха много реални примери. По време на обучението научих, че изказаните възражения наистина са най-ценни и могат да помогнат за подобряване на работата ни и отношенията ни с клиента. Разбрах, че неизказаните възражения са най-опасни. Най-полезно беше да се науча да бъда по-съпричастна с проблемите на всички клиенти и да търсим решение заедно.
Радостина Желева
Чувствам се изключително мотивирана и вдъхновена след участието си в Бизнес работилницата. Ценно е, че научените техники ще ми помогнат и в ежедневната комуникация с близките ми. Вергиния Накова представи темата по ангажиран и съвременен начин - с най-актуалната информация, ясно, с много практически примери. Присъствието ѝ вдъхновява и предразполага към активно участие. Научих за 5-те основни принципа на психологията на възраженията; за търговците и нуждата да бъдат въоръжени с инструмент; за техниката за изказване на възражения преди клиента.
Мая Минчева
Мотивиращо обучение, което повдига настроението и духа! Научих, че във всеки бизнес възраженията са подобни и е важно да сме подготвени за тях и да ги приемем не като битка, а като разговор за намиране на решение. Най-полезен за мен беше основният алгоритъм за това как да преминем от активно слушане към призив за действие.
Пламен Дончев
Пламен Дончев
Изп. директор, Овергаз
Изключително полезна работилница за трупане на търговски знания & прилагането им за успешни сделки. Много е информацията относно продажбите & отношенията/възраженията/ на клиентите, която приех днес. Благодаря за детайлното описание. Най-ценно е илюстрирането на теорията с примери от реалния бизнес.
Албена Бешкова
Албена Бешкова
Карго Планет ООД
Много полезно и добре структурирано обучение. Подсети ме за много неща. Важно е да има добър CTA. Възраженията са полезни и с тях се работи по-лесно и успешно. Справянето с тях е въпрос на разговор и сътрудничество, а не борба.

Искате обучение за вашата организация на подобна тема, свързана с продажби?

Training Academy организира обучения на теми свързани с търговски умения!

Свържете се с нас:

Нели Генова
Мениджър бизнес обучения