БИЗНЕС РАБОТИЛНИЦА: Как да създадем автономен и саморазвиващ се бизнес чрез стратегическа организация и структура

Изгради бизнес, който не зависи от теб, а работи чрез ясна структура, роли и процеси. Премини през естествените етапи на растеж без хаос, претоварване и управленски кризи.

Дата: 13 февруари (петък)

Времетраене: 09:30 - 13:00

Провеждане

Формат: Онлайн през Zoom.us | Запис за участниците

Официален сертификат

Всички участници получават сертификат за успешно завършено обучение

Цена за участие

Ранна регистрация до 06.02. - 120€​ без ДДС Стандартна регистрация: 180€​ без ДДС

БОНУС - Безплатна коучинг сесия

САМО за участниците, регистрирани до 06.02.26

Научи как да изграждаш организации, които растат системно, а не на случаен принцип.

Повечето бизнеси не спират да растат, защото нямат клиенти или идеи,
а защото организацията им не е подготвена за следващото ниво.

В тази бизнес работилница ще научиш как: 

  • да разпознаваш в кой етап на развитие се намира твоята организация;
  • да предвиждаш кризите, които неизбежно идват с растежа;
  • да изграждаш структура, процеси и роли, които позволяват на бизнеса да се развива без постоянната ти намеса.

 

Автономният и саморазвиващ се бизнес се изгражда, когато, ролите са ясно дефинирани; процесите са стандартизирани, но гъвкави; решенията не минават през един човек; организацията може да функционира и да се подобрява самостоятелно.

За кого е тази работилница

  • собственици на бизнеси, които искат да излязат от оперативното ежедневие;
  • предприемачи в растеж, които усещат, че „нещо вече не работи както преди“;
  • мениджъри и ръководители, които искат стабилна и устойчива организация;
  • хора, които искат бизнесът им да работи с тях или без тях.

 

Защо точно сега е критично важно?

Колкото повече расте бизнесът, толкова по-висока е цената на лошата организация.

Без ясна структура:

  • растежът създава хаос;
  • решенията се забавят;
  • собственикът се превръща в тесното място на бизнеса.

 

Автономният бизнес не е крайна цел.
Той е резултат от правилно изградена организация.

Програма на бизнес работилница:

🔹 Модул 1: 6-те етапа на развитие и организационните кризи

  • Логиката на организационния растеж;
  • Типичните кризи във всеки етап;
  • Как да разпознаеш къде се намира твоят бизнес;
  • Резултат: Ясна картина за текущото състояние и следващата необходима стъпка

🔹 Модул 2: Стратегическа организация – роли, процеси, структура

  • Как се променя структурата с растежа;
  • Делегиране, контрол и автономия;
  • Подреждане на процеси и стандарти;
  • Резултат: Основата на бизнес, който работи без постоянно участие на собственика

🔹 Модул 3: Практическо прилагане и организационни инструменти

  • Реални примери от практиката за различни етапи на развитие на бизнеса;
  • Анализ на типични организационни кризи и работещи решения;
  • Практически бланки за определяне на етап на развитие, роли и процеси;
  • Насоки за изграждане на структура, която работи автономно.

Лектор на обучението:

Вергиния Накова

Вергиния Накова е утвърден бизнес консултант, сертифициран коуч и експерт по изграждане на ефективни екипи, с над 15 години опит в консултирането на компании в България и Европа. Тя е основател на маркетинговата агенция Market Up и Training Academy – платформа за обучения, насочени към бизнес развитие, дигитален маркетинг и развитие на търговски и лидерски умения. С фокус върху стратегическо управление, оптимизация на бизнес процеси и изграждане на печеливши маркетингови стратегии, Вергиния е помогнала на стотици компании да подобрят своите резултати и е обучила над 15 000 мениджъри и търговци. Работила е с водещи брандове като HAPPY, ЕКОНТ, MAZDA, Адрес, Vivacom, разработвайки за тях ефективни маркетингови и бизнес стратегии, както и вътрешни обучения за развитие на екипи.

Създай организация, която расте устойчиво чрез структура, а не чрез свръхнатоварване.

 🎁 БОНУС 1: Безплатна коучинг сесия

Всички, които се регистрират до 06.02.2026, получават индивидуална коучинг сесия 1:1 с водещия. Работим върху твой конкретен казус – с лично внимание и насоки за действие.

🎁 БОНУС 2: Всички участници ще получат запис на обучението, който ще е активен 30 дни след тренинга!

Форма за регистрация

Цена за ранна регистрация: 120€ без ДДС / 234,69лв. без ДДС

*Цена след 06.02. – 180€ без ДДС/ 352,04лв. без ДДС

Отстъпки за повече от един участник от компaния:

  • 10% за двама участника
  • 15% за трима участника
  • 20% за над четирима участника
 

Ако имате въпроси, или нужда от повече информация, може да се свържете с нас на следните контакти:

 +359/876-178-848  [email protected]

Отзиви от участници от предходни обучения:

Вероника Георгиева
Вероника Георгиева
Head of Accounting, Veda Accounting
Едно от нещата, които най-много ми хареса и ми бяха полезни са примерите и подробните обяснения. Нели е страхотен обучител и отново бих се включила е обучеине, провеждано от нея
Пламен Дончев
Пламен Дончев
Изп.директор, Овергаз
За съжаление, не успях да участвам във всички срещи, но ме впечатли приятната среда, предразполагаща внимателна дискусия по въпросите на участниците. Добре подредена & структурирана по теми програма!
Албена Мирчева - Ян
Албена Мирчева - Ян
Chief Operating Officer, Ник Агро
Приятно поднесенитя презентации, практическите задачи, възможност за комуникация с другите участници, гъвкавият формат, примерите от живота и практиката. Благодаря за отношението и времето заедно, беше полезно и приятно!
Малинка Горманска
Малинка Горманска
Sales Representative, NAOS
Всички теми бяха много интересни. Много приятна атмосфера (независимо, че бях онлайн ;-)), обучения, подкрепени с примери, както и постоянен контакт с присъстващите, а не просто суха теория. Продъжавайте със същия ведър дух да предавате знания!
Елена Филипова
Елена Филипова
Managing Director, Marins
Едно от нещата, които най-много ми помогнаха е съчетаването на знания с ясна практическа насоченост и увличането на участниците да споделят своят опит. Много добро!
Мария Ганева
Мария Ганева
Service Delivery Manager, Ник Агро
Нещото което ми хареса най-много в програмата бяха практическите занятия. Изключително ми беше полезно!
Мирослава Карасмилова
Мирослава Карасмилова
Payroll Specialist, Veda Accounting
Бих искала да благодаря на организаторите и инструкторите за техния професионализъм и ангажираност. Курсът надмина моите очаквания и вярвам, че ще има дълготраен положителен ефект върху моята кариера. Препоръчвам Академията на всеки, който иска да развие своите soft skills и да стане по-успешен в професионалния и личния си живот.
Недка Данчева
Недка Данчева
Managing Director, Amiblu
Нещото, което най-много ми хареса от програмата е актуалността по време на презентациите. Цялостното ми впечатление от програмата е полезно, логично обвързано, с желание за обратна връзка.
Десислава Баева
Десислава Баева
Agarikus
Всяка една тема, беше ясно структурирана.За мен тези ,пет петъка,бяха много зареждащи и вдъхновявщи.Идвах с голямо желание и хъс.Запознах се с едни страхотни хора и мениджъри. Научих много полезни неща. Благодаря Ви, мили хора 💗 Благодаря Ви, всичко беше страхотно, ще ми липсват, тези петъци. Желая ви много, много успехи и реализации в личен и професионален план ❤️Благодаря Ви!
Благой Лашев
Благой Лашев
Sales Director, BCS Bulgaria
Възможността да обсъждаме казуси от различни гледни точка, базирани на опита на всеки един участник. Цялостното ми впечатление е добро, продължавайте в същия дух!
Ани Попова
Ани Попова
Agronomy Team Leader, Ник Агро
Всчико ми хареса и влезе почти незабавно в употреба. Нели е супер преподавател 🙂 Добре изхарчено време. Надявам се да мога да се включа и в други академии.
Михаела Рашева
Михаела Рашева
Sales&Logistics Assistant, NAOS Bulgaria
Благодаря на Нели за отличните презентационни умения, чрез които възприемаш и запомняш информацията на момента. Много хубаво е, че се дискутират примери както от професионалната среда, така и от ежедневието на обикновения човек. По време и след курса усещаш промяната, замисляш се на различни теми и израстваш. Беше си като групова терапия, под формата на бърз курс.
Галина Драганова
Галина Драганова
Собственик на бизнес
Хареса ми, че участниците се включиха с адекватни решения по различни проблеми в управлението и имаше много адекватни въпроси, на които се даваха адекватни отговори.Програмата ми хареса. Записах основни точки, които се надявам да ми помогнат при възникване на различни казуси и да успея адекватно да се справя с тях. Ще се радвам да се включа в още такива работилници.
Ренгинар Рахмиева
Фрийлансър
Участвах в предходната Академия, от която бях много впечатлена и нямаше как да пропусна. Сред най-полезните неща са лесния достъп, примерите от практиката и възможността за коментиране, обмяна на опит и търсене на решения за всеобщи проблеми. Цялостното ми впечатление е впечатляващо и полезно.
Лиляна Панкова
Учител
Изключително ми хареса структурираното теоретично изложение допълнено с примери от практиката. Макар че не съм част от корпоративния свят (учител съм), за мен програмата беше интересна и полезна. Благодаря за възможността да участвам.

Искате обучение за вашата организация на подобна тема?

Training Academy организира обучения на теми, свързани с комуникация и работа в екип!

Свържете се с нас:

Нели Генова
Мениджър бизнес обучения