Най-ефективният начин да създадете стабилен бизнес е посредством лоялни клиенти. А един от най-добрите начини за това да разширявате клиентската си база непрестанно е генерирането на лийдове, познато още като Lead Generation.
Методът се състои в това да идентифицирате потенциални клиенти с лекота, да ги придвижвате през вашата продажбена фуния и да ги конвертирате във верни потребители на вашите продукти или услуги.
Плавният път, по който потенциалните ви клиенти преминават е по-естествен и приятен за тях, тъй като вие им отдавате нужното внимание. С други думи, крайната ви цел е те да се припознават във вашия бранд и да са негови застъпници. Генерирането на лийдове не акцентира върху количеството, а върху качеството на навлезлите във фунията. Целта е тези, които сте успели да трансформирате, да “работят за вас”, без това да е явно, разбира се.
Кампаниите за генериране на лийдове са по-сложни от някои други маркетингови тактики, но са изключително ценни и носят висока възвръщаемост, и то дълготрайно. Тук не става въпрос за бързи продажби, а за изкуството да присъединявате хора, които да се борят заедно с вас за надмощие в света на маркетинга.