- Създаден на: 15.07.2020
- Последно допълван : 16.06.2021
- Участници в курса: 196
Основна информация
Как се проектира, изгражда и лансира във времето една силна марка? Въпреки че ще засегнем и много други аспекти от брандинга, акцентът ще бъде върху практическите инструменти и техники, които правят един продукт или услуга винаги разпознаваеми.
Професионалисти от различни сфери на бизнеса ще споделят своя опит и инструментите, които са използвали, за да превърнат това, което предлагат, в успешен бранд.
Какво ще научите
- Кои са етапите на създаване на успешен бранд
- Как да определите атрибутите на вашия бранд
- Кои са различните канали за налагане на марката
- Какви елементи включва един силен бранд
- Какви грешки трябва да не допускате при брандиране
- Какво е значението на емоционалната обвързаност с клиентите
За кого е този курс
- Маркетолози, които се занимават и с брандинг
- Предприемачи с идея, която искат да реализират успешно
- Хора, желаещи да направят своя бизнес по-разпознаваем
Уроци
Съдържание
Лектор
Гост-лектори
Цветелина Ненкова е маркетинг мениджър в СуперХостинг.БГ. Занимава се с маркетинг от близо 10 години. Завършва бакалавърска и магистърска степен по Маркетинг в Университета за национално и световно стопанство. Преди СуперХостинг.БГ се е занимавала активно с маркетинг на технологични продукти. Работила е за брандове като Asus, Dell, Prestigio, Canyon, но по-голямо предизвикателство намира в маркетинга на услугите. В СуперХостинг.БГ разработва редица стратегии и реализира множество промоционални и бранд кампании, утвърждавайки компанията като най-предпочитания хостинг партньор в България. Виктор Стойнов е дипломиран маркетинг специалист с над 5 години опит на международни пазари, Виктор се е занимавал с цялото това „всичко“ – от създаването на офлайн и онлайн кампания по различни канали и анализа на техните резултати, до подобряването на обслужването на клиентите и превръщането им във фенове на марката. Фокусът му е предимно в дигиталния маркетинг. Именно чрез познанията си в тази сфера се ръководи за успешното навлизане и позициониране на различни брандове на пазари в Австралия, Англия, България и Полша. В момента неговата страст се нарича Доместина – един от най-успешните Български стартъпи, където Виктор е в ролята на Head of Marketing и отговаря за успешното налагане на бранда, като лидер на текущи и нови пазари.
Отзиви
Въпроси
Този курс подходящ ли е за начинаещи?
Курсът е подходящ за начинаещи.
Мога ли да участвам в курса, ако не съм от София?
Тъй като курсът е изцяло онлайн, вие ще имате възможността да определяте от къде да учите. Онлайн формата на обучение е изключително подходяща, където и да се намирате.
Ще имам ли достъп до информацията от курса след завършването му?
При закупуването на единичен курс, вие получавате гарантиран едногодишен достъп. При закупуването на курс като част от абонаментен план, имате достъп в зависимост от избрания достъп.
Има ли определен час, който трябва да следвам за завършване на курса?
Не, с онлайн обученията вие сте свободни да разполагате със своето време.
Ще получа ли сертификат за успешно завършен курс?
Този курс няма опция за сертификат след завършването му.
Ще имам ли връзка с лектора на курса?
Да! Можете да пишете своите въпроси директно в платформата, като коментар под всеки урок или тема.