Основна информация
След като сме спечелили нов клиент и сме реализирали сделка с него, като добри търговци ние трябва да продължим да го обгрижваме и да работим с него. Често при последващи продажби се допускат едни и същи грешки, които само разделят клиента от нас. При добра организация на работата и екипа, тези грешки могат да бъдат избегнати. В този курс ще разгледаме кои са задълженията на всеки, който е част от компанията и в какво се изразяват те, за да задържите клиента и в бъдеще.
Какво ще научите
- Стъпки при последващо обслужване;
- Техники за задържане на клиенти;
- Етапи при превръщане на един клиент в лоялен.
За кого е този курс
За всички търговци или собственици на бизнес, които искат ясна, точна и подредена методология за успешни продажби, която да могат да приложат веднага в своята работа и да видят реални резултати.
Уроци
Съдържание
Сертификати
За да получите сертификат за този курс, е необходимо да:
- Преминете през всички теми и изпити в него;
- Средната оценка от всички изпити в курса да бъде над 80%;
- Заявите издаване на сертификат (50лв.) – опцията за заявяване е в последната тема на курса.
Издаване на сертификат:
Можете да получите сертификата си на български или английски език, по следните начини:
- в pdf формат по имейл;
- в офиса на Training Academy;
- по куриер до избран адрес;
Този курс е част от сертификационен модул.
При преминаване на всички курсове включени в модула, можете да вземете диплома за завършен цялостен модул.
Лектор
Вергиния Накова
Вергиния Къшева - Накова е маркетинг и бизнес консултант, сертифициран коучинг треньор на ефективни екипи, основател на Market Up и Training Academy. Професионален лектор с над 10 години опит, повече от 15 000 обучени мениджъри и търговци, бизнес коуч на едни от най-успешните български лидери, хиляди часа обучения, менторство и консултации в цяла Европа и Русия, работа с най-големите марки на пазара като HAPPY, MAZDA, Eurofootball, Green Life, Vivacom. Работи с водещи български компании, за подобряване на бизнес процесите, техните резултати чрез създаване на по-добра комуникация в и извън екипа, изграждане на маркетинг кампании и вътрешни тренинг програми за развитието на служителите.
Отзиви
Въпроси
Този курс подходящ ли е за начинаещи?
Да, курсът е максимално детайлен и подробен. Учейки по него, вие ще прогресирате и постепенно ще затвърдите материала с подходящото за вас темпо. Курсът е чудесен, както за преговор, така и за начинаещи.
Мога ли да участвам в курса, ако не съм от София?
Тъй като курсът е изцяло онлайн, вие ще имате възможността да определяте от къде да учите. Онлайн формата на обучение е изключително подходяща, където и да се намирате.
Ще имам ли достъп до информацията от курса след завършването му?
При закупуването на единичен курс, вие получавате гарантиран едногодишен достъп. При закупуването на курс като част от абонаментен план, имате достъп в зависимост от избрания достъп.
Има ли определен час, който трябва да следвам за завършване на курса?
Не, с онлайн обученията вие сте свободни да разполагате със своето време.
Ще получа ли сертификат за успешно завършен курс?
Можете да получите сертификат за преминат курс при средна оценка от всички изпити над 80% и заплащане на такса в размер на 50 лв. Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас.
Как се извършва оценяването на изпита?
При решаване на изпит/тест системата автоматично поставя крайната оценка.
Колко време трябва да отделя за подготовка?
Изборът е индивидуален, нашата препоръка е да отделяте по 30 минути на ден.
Ще имам ли връзка с лектора на курса?
Да! Можете да пишете своите въпроси директно в платформата, като коментар под всеки урок или тема.