Маркетинг

Запис от лекция

Гост-лектори: Да влезеш в ума на клиента – потребителско поведение и успешен маркетинг

  • Създаден на: 09.09.2020
  • Последно допълван : 16.06.2021
  • Участници в курса: 201

★★★★★ Рейтинг: 4,7/5

Основна информация

Обучението представя основните цели и задачи на потребителското поведение.

Набелязва основните въпроси, на които дава отговор познанието за поведението на потребителя и очертава последващите приложения на това познание.

Работилницата подчертава значимостта на сегментирането и дефинирането на отделни групи потребители. Запознава присъстващите с традиционните демографски променливи, които правят потребителите сходни или различни едни от други. Освен това в лекцията се представят и други характеристики, които не могат да се мерят обективно, но са фактори, които оказват влияние върху изборите на потребителя. Ще се очертаят основните начини, по които сферата на маркетинга се влияе от действията на потребителите, и по които потребителите се влияят от маркетинга.

Присъстващите няма да са пасивни наблюдатели, ще бъдат провокирани да участват, дискутират и вземат мнение за интересни казуси от сферата на потребителското поведение.

Ще бъдат представени много примери от практиката на лектора. Ще се представят примери за маркетингови и психологически практики, свързани с потребители и компании по света. Лекцията е с приложна насоченост, затова ще има много въпроси, практически примери, които да подкрепят теоретичните модели, с които участниците ще се запознаят по време на работилницата.

Какво ще научите

  • Какво е потребителско поведение
  • Какъв е процесът по анализиране на потребителското поведение
  • Кои са видовете потребителски решения и роли
  • Кои са основните психологически влияния върху поведението на потребителя
  • Коя е тъмната страна на потребителското поведение

За кого е този курс

Курсът има многостранно приложение, тъй като разглежда кога, защо, как и къде хората купуват или не даден продукт. Подходящ е за хора, занимаващи се в най-различни сфери – бизнес, социология, маркетинг и т.н. Ако имате интерес към това защо хората действат по определен начин и искате да си обясните всекидневните процеси на работа, то този курс е за вас.

Лектор

Силвия Зарева

Силвия Зарева е маркетинг консултант. Има повече от 15г. на ръководни позиции, както в компании от ютилити сектора – Овергаз, ЧЕЗ България, Мапекс, така и в компании като Сиела и Мир Инструмента. Преподавател в НБУ, департамент Икономика. Преподава Потребителско поведение, Маркетинг на услугите, Маркетингови политики, Холистичен маркетинг. Завършва магистър в НХА - Изкуствовед и графика, магистър Педагогика в СУ “Климент Охридски“, магистър Маркетинг в УНСС, както и преминава през десетки други специализации, обучения и тренинги.

Отзиви

Въпроси

Този курс подходящ ли е за начинаещи?

Курсът е подходящ за начинаещи.

Мога ли да участвам в курса, ако не съм от София?

Тъй като курсът е изцяло онлайн, вие ще имате възможността да определяте от къде да учите. Онлайн формата на обучение е изключително подходяща, където и да се намирате.

Ще имам ли достъп до информацията от курса след завършването му?

При закупуването на единичен курс, вие получавате гарантиран едногодишен достъп. При закупуването на курс като част от абонаментен план, имате достъп в зависимост от избрания достъп.

Има ли определен час, който трябва да следвам за завършване на курса?

Не, с онлайн обученията вие сте свободни да разполагате със своето време.

Ще получа ли сертификат за успешно завършен курс?

Този курс няма опция за сертификат след завършването му.

Ще имам ли връзка с лектора на курса?

Да! Можете да пишете своите въпроси директно в платформата, като коментар под всеки урок или тема.

Детайли на курса

  • Единична цена: Няма
  • Безплатно в абонамент
  • Времетраене: 2 часа
  • Вид: Запис от лекция
  • Ниво: Начално, Средно
  • Видео лекции: 1
  • Допълнителни материали: Не
  • Изпит и сертификат: Не
  • Mодул: Допълнителни обучения
БЕЗПЛАТНО В АБОНАМЕНТ

ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ ДА УЧИТЕ ОНЛАЙН

Предимства на този курс

Ако все още не сте сигурни дали си струва да поемете стъпка напред, то сега е моментът да ви напомним за главното предимство на този курс – той е ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН! Онлайн обучението е категорично най-удобният и модерен метод за придобиване на желаните умения и знания. Сред множеството му предимства са:

Ще имате възможност да учите без фиксираните “къде и кога“. Удобството и възможността за планиране от ваша страна е голям плюс в днешния забързан свят.

Освен, че ще разполагате със своето време, ще имате и свободата да избирате къде да преминете през курса. Превърнете се в професионалист сред комфорта на вашия дом, офис или друго любимо място.

Онлайн обучението елиминира неприятните моменти от разсейване и объркване. Може да сте сигурни, че няма да изпуснете важни факти и тънкости от програмата, благодарение на възможността за повторно гледане на видео уроците.

Много често при групови лекции се забелязва разлика в скоростта, с която всеки осмисля предоставената информация. Хората работят на различни предавки и в процеса на изграждане на умение е ключово всеки отделен курсист да получи нужното за него време. Затова опцията за онлайн курс, е страхотен вариант сами да определите темпото си.

Ще можете да задавате въпросите си към лектора, независимо от това, че работите от разстояние. Обратната връзка е значима част от обучителния процес, както на живо, така и онлайн. Предимството тук е, че можете да задавате въпросите си свободно, а не в рамките на лекция от няколко часа.

Допълнителен плюс за всеки, който не може да се концентрира в групова среда е, че може да работите сами, в абсолютна тишина и спокойствие. Така ще можете да осмислите качествено цялата информация и да я затвърдите по-лесно.