Маркетинг
Запис от лекция
Гост-лектори: Да влезеш в ума на клиента – потребителско поведение и успешен маркетинг
- Създаден на: 09.09.2020
- Последно допълван : 16.06.2021
- Участници в курса: 201
Основна информация
Обучението представя основните цели и задачи на потребителското поведение.
Набелязва основните въпроси, на които дава отговор познанието за поведението на потребителя и очертава последващите приложения на това познание.
Работилницата подчертава значимостта на сегментирането и дефинирането на отделни групи потребители. Запознава присъстващите с традиционните демографски променливи, които правят потребителите сходни или различни едни от други. Освен това в лекцията се представят и други характеристики, които не могат да се мерят обективно, но са фактори, които оказват влияние върху изборите на потребителя. Ще се очертаят основните начини, по които сферата на маркетинга се влияе от действията на потребителите, и по които потребителите се влияят от маркетинга.
Присъстващите няма да са пасивни наблюдатели, ще бъдат провокирани да участват, дискутират и вземат мнение за интересни казуси от сферата на потребителското поведение.
Ще бъдат представени много примери от практиката на лектора. Ще се представят примери за маркетингови и психологически практики, свързани с потребители и компании по света. Лекцията е с приложна насоченост, затова ще има много въпроси, практически примери, които да подкрепят теоретичните модели, с които участниците ще се запознаят по време на работилницата.
Какво ще научите
- Какво е потребителско поведение
- Какъв е процесът по анализиране на потребителското поведение
- Кои са видовете потребителски решения и роли
- Кои са основните психологически влияния върху поведението на потребителя
- Коя е тъмната страна на потребителското поведение
За кого е този курс
Курсът има многостранно приложение, тъй като разглежда кога, защо, как и къде хората купуват или не даден продукт. Подходящ е за хора, занимаващи се в най-различни сфери – бизнес, социология, маркетинг и т.н. Ако имате интерес към това защо хората действат по определен начин и искате да си обясните всекидневните процеси на работа, то този курс е за вас.
Лектор
Силвия Зарева
Силвия Зарева е маркетинг консултант. Има повече от 15г. на ръководни позиции, както в компании от ютилити сектора – Овергаз, ЧЕЗ България, Мапекс, така и в компании като Сиела и Мир Инструмента. Преподавател в НБУ, департамент Икономика. Преподава Потребителско поведение, Маркетинг на услугите, Маркетингови политики, Холистичен маркетинг. Завършва магистър в НХА - Изкуствовед и графика, магистър Педагогика в СУ “Климент Охридски“, магистър Маркетинг в УНСС, както и преминава през десетки други специализации, обучения и тренинги.
Отзиви
Въпроси
Този курс подходящ ли е за начинаещи?
Курсът е подходящ за начинаещи.
Мога ли да участвам в курса, ако не съм от София?
Тъй като курсът е изцяло онлайн, вие ще имате възможността да определяте от къде да учите. Онлайн формата на обучение е изключително подходяща, където и да се намирате.
Ще имам ли достъп до информацията от курса след завършването му?
При закупуването на единичен курс, вие получавате гарантиран едногодишен достъп. При закупуването на курс като част от абонаментен план, имате достъп в зависимост от избрания достъп.
Има ли определен час, който трябва да следвам за завършване на курса?
Не, с онлайн обученията вие сте свободни да разполагате със своето време.
Ще получа ли сертификат за успешно завършен курс?
Този курс няма опция за сертификат след завършването му.
Ще имам ли връзка с лектора на курса?
Да! Можете да пишете своите въпроси директно в платформата, като коментар под всеки урок или тема.