- Създаден на: 23.07.2020
- Последно допълван : 16.06.2021
- Участници в курса: 188
Основна информация
В този курс ще разгледаме особеностите около продажбите при клиенти с проявен интерес – как да научаватe мигновено повече за тях и по какъв начин трябва да им отговаряте, за да поддържате интереса им. Ще обърнем внимание и на различни видове кореспонденция -по телефон и по имейл, както и как да уточнявате подробности с клиентите, без да ги пренасищате с информация.
Какво ще научите
- Какъв е процесът, през който се минава, когато имате потенциален клиент
- Как да научавате повече за клиентите си по време на разговорите ви
- Как да отговаряте на въпросите на клиентите адекватно
- Kои въпроси са изясняващи и защо са важни
- Какви са особеностите при един телефонен разговор
- Какъв е процесът за обработка на входящи имейли
- Как да проследявате връзките си с клиентите
- Защо спечелването на доверието на клиента води до затваряне на сделката
За кого е този курс
- Търговци
- Предприемачи
- Собственици на бизнес
Уроци
Съдържание
Лектор
Training Academy
Отзиви
Въпроси
Този курс подходящ ли е за начинаещи?
Курсът е подходящ за начинаещи.
Мога ли да участвам в курса, ако не съм от София?
Тъй като курсът е изцяло онлайн, вие ще имате възможността да определяте от къде да учите. Онлайн формата на обучение е изключително подходяща, където и да се намирате.
Ще имам ли достъп до информацията от курса след завършването му?
При закупуването на единичен курс, вие получавате гарантиран едногодишен достъп. При закупуването на курс като част от абонаментен план, имате достъп в зависимост от избрания достъп.
Има ли определен час, който трябва да следвам за завършване на курса?
Не, с онлайн обученията вие сте свободни да разполагате със своето време.
Ще получа ли сертификат за успешно завършен курс?
Този курс няма опция за сертификат след завършването му.
Ще имам ли връзка с лектора на курса?
Да! Можете да пишете своите въпроси директно в платформата, като коментар под всеки урок или тема.