[vc_row column_spacing=”20″ kswr_row_top_decor_enabled=”false” kswr_row_bottom_decor_enabled=”false” css=”.vc_custom_1583401297839{margin-top: -20px !important;}”][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1583398776268{background-color: #ffffff !important;}”][vcex_spacing][vcex_heading text=”Колко добро е вашето обслужване на клиенти?” responsive_text=”true” font_weight=”700″ color=”#343367″ font_size=”24px” tag=”h1″][vcex_spacing][vcex_image overlay_style=”” image_id=”104077″][vcex_spacing][vc_column_text]Какво прави клиента щастлив? А дали вие умеете или притежавате това качество? Да се намери отговор на тези въпроси трябва да е главен приоритет за екипa, който се занимава с обслужването…...

----- Този материал е част от специализираното съдържание на Online Training Academy! Може да закупите своя достъп тук!