6.3 Динамичен Ремаркетинг
Ъпдейт към Септември, 2020 година: За да достигнете до т.нар. “Catalog Manager” (“Мениджър на каталозите”), вие трябва да преминете по познатия ви “маршрут”, а именно… Read More »6.3 Динамичен Ремаркетинг
Ъпдейт към Септември, 2020 година: За да достигнете до т.нар. “Catalog Manager” (“Мениджър на каталозите”), вие трябва да преминете по познатия ви “маршрут”, а именно… Read More »6.3 Динамичен Ремаркетинг
Ъпдейт към Септември, 2020 година: Къде да откриете “Audience Insights”: “Audience Insights” (в буквален превод “Прозрения за публиките” или “Данни за публиките”) можете да откриете в… Read More »5.1 Audience Insights
Ъпдейт към Септември, 2020 година: Както при останалите инструменти, можете да откриете “Audience” (“Публики” или “Аудитории”) от менюто в горния десен ъгъл, този път под… Read More »5.2 Custom и Lookalike аудитории
https://player.vimeo.com/video/319432339 Ъпдейт към Септември, 2020 година: Отваряне на Facebook Pixel от Events Manager: За да използвате Pixel, кликнете върху Event Manager в таблото с инструментите… Read More »4.1 Разглеждане на Facebook Pixel
Ъпдейт към Септември, 2020: Създаване на рекламна кампания за конверсии: За да създадете своята кампания, натиснете зеления бутон “Create” в лявата част на екрана. Натискайки… Read More »4.2 Настройване на Рекламна Кампания за Конверсии
Ъпдейт към Септември, 2020: Специфики на ниво Ad Set за Lead Generation Objective през 2020: Първата специфика е, че още на ниво “Ad Set” от… Read More »4.4 Настройване на Рекламна Кампания за Лийдове и Store Visits