Комуникация в кризисна ситуация
Въведение Когато възникне криза или някаква друга неблагоприятна ситуация, естественият инстинкт е да оставите всичко друго на страна и да се съсредоточите изцяло върху това… Read More »Комуникация в кризисна ситуация
Въведение Когато възникне криза или някаква друга неблагоприятна ситуация, естественият инстинкт е да оставите всичко друго на страна и да се съсредоточите изцяло върху това… Read More »Комуникация в кризисна ситуация
В повечето случаи т.н. „меки“ умения имат същото значение за вашия успех, както техническите. Те са особено важни, когато заемате мениджърска позиция. Значението на „меките… Read More »Колко добри са вашите поведенчески умения? (Тест за самооценка)
https://player.vimeo.com/video/318037557 Идентифициране на причините за натоварване на работното място Научете как да предотвратите, разпознаете и управлявате ефективно конфликта. Току-що пристигнахте в офиса си, който споделяте… Read More »Причини за конфликта – Осемте причини за конфликт на Бел и Харт
10 често срещани комуникационни грешки Въведение Може да поставите себе си в доста неудобна ситуация, ако допускате грешки докато комуникирате. Например, ако изпратите имейл… Read More »10 често срещани комуникационни грешки
Въведение Независимо дали пишете имейл до колега, обучaвате нов член на екипа или представяте важна презентация пред борда на директорите, трябва да комуникирате по ясен,… Read More »Комуникационен цикъл
Активно слушане Чуйте правилно какво казват хората всъщност Слушането е едно от най-важните умения, които може да имате. Как слушате другите има огромно влияние в… Read More »Активно слушане
Внимателно слушане Въведение Колко често разговаряте с някого, мислейки че му обръщате внимание, а всъщност момент по-късно не помните какво е казал? Или може би… Read More »Внимателно слушане
Емпатично слушане Въведение Емпатичното слушане е структурирана техника за изслушване и задаване на въпроси, която ви помага да развивате и укрепвате взаимоотношенията си с другите… Read More »Емпатично слушане