Въведение
За да бъдеш успешен мениджър трябва да си напълно отдаден на това, което правиш. Това не е просто работа, която вършиш от 09:00 до 17:00… Read More »Въведение
За да бъдеш успешен мениджър трябва да си напълно отдаден на това, което правиш. Това не е просто работа, която вършиш от 09:00 до 17:00… Read More »Въведение
Въведение Когато възникне криза или някаква друга неблагоприятна ситуация, естественият инстинкт е да оставите всичко друго на страна и да се съсредоточите изцяло върху това… Read More »Комуникации по време на криза
Въведение „Преглед на ефективността“. Само споменаването на това понятие кара сърцето ви да потръпне? Служители и мениджъри по целия свят изпитват страх от тази практика… Read More »Обратна връзка
Въведение Емпатичното слушане е структурирана техника за изслушване и задаване на въпроси, която ви помага да развивате и укрепвате взаимоотношенията си с другите хора чрез… Read More »Емпатично слушане
Въведение Независимо дали пишете имейл до колега, обучaвате нов член на екипа или представяте важна презентация пред борда на директорите, трябва да комуникирате по ясен,… Read More »Комуникационен цикъл
Създаване на силни двупосочни връзки Осмелете се да изградите връзка с хората около вас. Познавали ли сте някога хора, които имат умение да се свързват… Read More »Изграждане на разбирателство
Чуйте правилно какво казват хората всъщност Слушането е едно от най-важните умения, които може да имате. Как слушате другите има огромно влияние в ефективността ви… Read More »Активно слушане – БА1
Използване на подхода, основан на интереси Въведение Конфликтите са неизменна част от работата. Всички сме били свидетели на ситуации, в които хора с различни цели… Read More »Разрешаване на конфликти-подход