Казус 2-Губите ли своя фокус?
В казус 2 разглеждаме един огромен проблем на организации, които оперират на няколко пазара, а именно загубата на фокус. Както вече разбрахте, когато компанията загуби… Read More »Казус 2-Губите ли своя фокус?
В казус 2 разглеждаме един огромен проблем на организации, които оперират на няколко пазара, а именно загубата на фокус. Както вече разбрахте, когато компанията загуби… Read More »Казус 2-Губите ли своя фокус?
https://player.vimeo.com/video/153736375 Какви проблеми имат нашите клиенти? Когато разберем отговора на този въпрос и намерим разрешение за тях, реализираме продажби. Хората взимат емоционално всички свои решения.… Read More »Клиентите и техните проблеми
https://player.vimeo.com/video/153736378 В зависимост от сферата на бизнес, в която сме и продуктът, който предлагаме на пазара, трябва да определим: дали това е регулярна покупка за… Read More »Фактори, оказващи влияние върху решението за покупка
Колкото и добра е рекламата на нашия продукт, решаваща роля играе аудиторията, на която тя се представя. Практиката показва, че много търговци изпитват следното затруднение-… Read More »Казус 1- Как да рекламираме, за да имаме повече клиенти
https://player.vimeo.com/video/153736376 Съществува ли идеална оферта и каква е тя? Всяка идеална оферта се характеризира с 3 параметъра: Неустоимо предложение – продукт или услуга, който е изключително… Read More »Елементи на идеалната оферта
Преди среща с клиент всеки търговец внимателно трябва да проучи с какъв човек се среща. Трябва да разпознаваме и разчитаме най-важните особености за характеризиране на… Read More »Определете вашият идеален клиент
https://player.vimeo.com/video/153736377 Как да таргетираме своите потенциални клиенти? Таргетирането е задължителен за изпълнение процес, през които трябва да премине всеки бизнес, ако иска да продължи да съществува… Read More »Пример от практиката – идеален клиент
От къде идват нашите клиенти? Когато ние рекламираме продукта, който предлагаме, трябва да го правим по много внимателен начин. Рекламата трябва да е стратегически обмислена,… Read More »Пример от практиката – закон
https://player.vimeo.com/video/153707396 В тази част на курса, ще си поговорим по-обстойно за идеалния и таргетирания клиент. Каква е разликата между тях и към кого трябва да… Read More »Таргетиран и идеален клиент
Закон на Маркетинга: Когато ние рекламираме, рекламираме минимум две неща – себе си и целия пазар. Когато продаваме своя продукт, съзнателно или не, при покупка… Read More »Какъв е закона на маркетинга?