ЦЕЛОДНЕВЕН ПРАКТИЧЕСКИ УЪРКШОП

ДЕЛЕГИРАНЕ И ДАВАНЕ НА ЕФЕКТИВНА ОБРАТНА ВРЪЗКА

Previous slide
Next slide

Информация за обучението:

Основна информация:

Мениджърите възлагат отговорността за изпълнението на задачите на членове на екипа чрез делегиране. За да бъде ефективно делегирането, мениджърът трябва да се увери, че служителят има необходимите ресурси за ефективното изпълнение на задачата, както и да познава изцяло процеса/задачата, която иска да делегира.

Основната цел на обучението е да запознае участниците с инструменти, които да помогнат на мениджърите да организират, възлагат и проследяват отговорности и задачи и да усвои умения за успешно делегиране и даване на ефективна обратна връзка.

Какво е решението?

Една от причините за неудовлетвореността на служителите и липсата на доверие е грешното делегиране и даване на обратна връзка или още по-лошо, липсата на такива.  Непознаването на етапите през, които преминава самият процес на делегиране, както и не отчитане на значимостта на даването на редовна обратна връзка са само част от нещата поради, които голяма част от мениджърите не го правят.

Запознавайки се с основните принципи и стъпки за делегиране и осъзнавайки важността на даване на ефективна обратна връзка на членовете от екипа ви, вие ще повишите мотивацията и удолетвореността на хората в екипа ви и той ще работи по-ефективно.

За кого е това обучение?

  • мениджъри, които искат да подобрят уменията си делегиране и даване на обратна връзка;
  • мениджъри, които наскоро са били повишени на тази позиция и не познават основните принципи;
  • ръководители на екипи, които искат да повишат мотивацията и удовлетвореността в екипа си;
  • служители, които искат да развиват уменията си за делегиране и даване на обратна връзка с цел кариерно развитие.

Темите, които ще разгледаме:

Делегиране

    1. Делегирането- инструмент No1 на добрия мениджър
    2. Най-разпространените митове за делегирането
    3. Шест стъпки за успешно делегиране
    4. Какво може и какво не трябва да се делегира
    5. Практически съвети за успешно делегиране
    6. Оказване на подкрепа
    7. Проследяване на изпълнението
    8. Контролни пунктове

 

Даване на ефективна обратна връзка

  1. Обратната връзка – източници
  2. Видове обратна връзка
  3. 10 принципа за даване на ефективна обратна връзка
  4. Етапи на даване на обратна връзка
  5. Методът – „Ситуация-Поведение-Въздействие“
  6. Моделът ACHIEVE – за даване на ефективна обратна връзка
  7. Модел GROW

Резултати:

  • научаване на различни инструменти, с които да си помогнете в процеса на делегиране и даване на обратна връзка;
  • придобиване ценни  умения за проследяване и отчитане на резултатите от процеса на делегиране и даване на обратна връзка;
  • овладяване на инструменти за повишаване ефективността при управлението на своите екипи;
  • изграждане на доверие и по-устойчиви взаимоотношения между мениджър и служител.

Лектор:

Нели Георгиева завършва Психология, със специалност Организационна психология в НБУ. Тя е ръководител на проекти и обучител в Training Academy, като важен фокус на работата й като обучител е да използва съвременни методи на обучение, наблягащи преди всичко на практическата насоченост на придобиване на знания и умения на обучаемите.

Като ръководител на проекти през последните години, Нели работи с водещи компании като HAPPY и Еконт Експрес, по изграждането и въвеждането на вътрешен стандарт за комуникация и обслужване на клиенти, както и провеждането на редица обучения по него.

Успоредно с това е Мениджър Бизнес развитие в Training Academy – управлява комуникацията с ключови клиенти, ръководи екип от хора, който създава и модернизира нови обучителни модули и програми, както и поддържа и обновява най-голямата онлайн платформа за професионални обучения в Training Academy.

Отзиви от клиенти от предишни обучения:

Валентина СтоеваBulgarian Online Research
Прочетете повече
Беше изключително полезно и интересно за мен. Смятам, че много от точките, които разисквахме бих могла да използвам, за да подобря комуникацията в собствения си екип.
Сияна Боянова
Сияна БояноваTransact Europe ЕАД
Прочетете повече
Бях сред истински професионалисти, както и страхотна лекторка, която успя да обясни и разкаже детайлно по темата на тренинга. Радвам се, че научих за 4-те типа личности, които срещаме на работното място и това, как бихме могли да се сработваме с всеки един от тях!
Дарин Динев
Дарин ДиневЕс Ди Груп България ООД
Прочетете повече
Обучението ми беше полезно с практичността си. Хареса ми да науча как да се отнасям към всеки член на екипа според индивидуалните му характеристики и особености.
Елена Самарджиева
Елена СамарджиеваРайфайзенбанк България
Прочетете повече
Успях да определя кой от четирите типа личности съм и кои черти трябва да подобря. Научих от обучението как да комуникирам успешно с различните типове личности.
Елена Паунова
Елена ПауноваМ&М България
Прочетете повече
Вашият екип е различен. Винаги с удоволствие бих се включила във Ваши обучения. С Вас "преговарям" и доста често научавам нови неща. Научих да бъда внимателна в реакциите си към другите хора. Разбирам и вярвам, че не всички сме еднакви. Всеки има потенциал, само трябва да знаеш как да го "накараш" да работи за твоя екип.
Цветан Борисов
Цветан БорисовИнтерснак България
Прочетете повече
Темата беше формулирана много добре. Представянето беше съдържателно, консистентно и ясно. Използвани бяха примери за по-добро възприемане. Научих, че съм нещо средно между: Ентусиаст, защото съм креативен и пълен с идеи; Прагматик, защото съм амбициозен и контролиращ; Аналитик, защото съм логик и държа на точността и Емпатик, защото обичам искреността, емоционалността и признанието.
Полина Кръстева
Полина КръстеваРайкомерс Конструкшън ЕАД
Прочетете повече
Добре структурирано и много добре поднесено. Ясно и разбираемо. Предвид това, че имаше практически примери, обучението за мен беше изключително полезно.
Силвия Атанасова
Силвия АтанасоваHP
Прочетете повече
Научих, че различните типове характери имат различни силни и слаби страни. Ще се опитам да не съдя различните от мен, а да се опитвам да разбера тяхната гледна точка и поведение.
Милка
МилкаМетрополитен ЕАД
Прочетете повече
Цялата представена информация беше изключително полезна и интересна. Любопитно ми беше да науча четирите типа личности, към кой от тях принадлежа аз и как да използвам положителните черти на всеки от тях във всяка сфера на живота.
Мартин Мъндев
Мартин МъндевBILLA Bulgaria
Прочетете повече
Полезно ми беше да си припомня характеристиките на четирите типа хора и моите собствени. Научих нови насоки и препоръки за успешна комуникация с всички. Открих зони за подобрение за мен.
Ралица Бояджиева-Цветанова
Ралица Бояджиева-ЦветановаWINBET
Прочетете повече
Добър разбор и анализ на различните типове характери. Доста неща лично за себе си открих, след като преминахме през личностно оценяване.
Мария Карамфилова
Мария КарамфиловаLukoil Bulgaria
Прочетете повече
Обучението ми беше полезно с подробната информация по темата. Научих фокуса върху анализа на 4-те типа характера.
Даниела
ДаниелаИзи Кредит
Прочетете повече
Хареса ми, че обучението беше интересно и полезно. Дойдоха ми доста нови идеи, благодаря!
Павел Стоименов
Павел СтоименовMETRO
Прочетете повече
Разбрах още една гледна точка. На база на обучението ще се опитам да преценя какъв тип са хората, с които ми е по-трудно ежедневното общуване и ще се опитам да променя подхода си при комуникацията с тях.
Таня Димитрова
Таня ДимитроваГранд Хотел София
Прочетете повече
Обучението ми помогна да науча друг подход, със споделянето на опит, за прилагане на подхода в работна онлайн среда.
Предишна
Следваща

РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ОБУЧЕНИЕТО:

Програма на обучението:

  • 09:45ч. – 10:00ч. – Събиране на участниците и старт на обучението
  • 10:00ч.-11:30ч. – Принципи за успешно делегиране
  • 11:30ч. – 11:45ч. – Кратка почивка
  • 11:45ч. – 12:45ч. – Етапи на делегиране
  • 12:45ч. – 13:45ч. – Обедна почивка
  • 13:45ч. – 15:00ч. – Принципи за даване на обратна връзка
  • 15:00ч. – 15:15ч. – Кратка почивка
  • 15:15ч. – 16:30ч. – Моделът ACHIEVE и GROW
  • 16:30ч. – 17:00ч. – Време за дискусия и раздаване на сертификати.

Част от нашите корпоративни клиенти:

Част от нашите корпоративни клиенти:

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас на: