ВКЛЮЧЕТЕ СЕ В БЕЗПЛАТНА ДЕМО ЛЕКЦИЯ НА ТЕМА

Безплатна Онлайн Лекция:
СПРАВЯНЕ С ВЪЗРАЖЕНИЯ

Previous slide
Next slide

Запазете своето място като попълните формата:

Информация за демо лекцията:

Основна информация:

Как изглежда един търговец или предприемач в очите на клиентите си, пряко засяга тяхната настройка спрямо него и продуктите, които представя. Темите, върху които ще се фокусираме в тази лекция, са свързани с успешните техники за създаване и запазване на добрия имидж, изграждане на ползотворни взаимоотношения с клиентите, както и етапи при блокирането на възражения.

За кого е това обучение?

За всички търговци или собственици на бизнес, които искат ясна, точна и подредена методология за успешни продажби, която да могат да приложат веднага в своята работа и да видят реални резултати.

Темите, които ще разгледаме:

  • Основни мениджърски умения и инструменти;
  • Даване на задачи и отговорности и задаване на цели;
  • Създаване на благоприятна работна среда;
  • Поддържане на дисциплина на работното място;
  • Принципи и динамика на работата в екип;

Ще научите:

  • Кои са най-успешните техники за блокиране на възраженията (още преди да са изказани)
  • Как да спечелите доверието на клиента като успешно преодолявате неговите възражения;
  • Кои са етапите при блокиране на възраженията.

Лектор:

Вергиния Къшева-Накова е маркетинг и бизнес консултант, сертифициран коуч и треньор на ефективни екипи, основател на маркетингова агенция – Market Up и Training Academy – обучения и обучителни програми за бизнес, дигитални и социални умения. Основен фокус на работата й е върху подобряването на процесите и изграждането на ефективна бизнес и маркетинг стратегия в компаниите.

Професионален лектор с над 10 години опит, повече от 15 000 обучени мениджъри и търговци, бизнес коуч на едни от най-успешните български лидери, хиляди часа обучения, менторство и консултации в цяла Европа и Русия, работа с най-големите марки на пазара като HAPPY, ЕКОНТ, MAZDA, Адрес, Vivacom.

Работи с водещи български компании, за подобряване на бизнес процесите, техните резултати чрез създаване на по-добра комуникация в и извън екипа, изграждане на маркетинг кампании и вътрешни тренинг програми за развитието на служителите.

Отзиви от клиенти от предишни обучения:

Невяна МинковаДилком
Прочетете повече
Накара ме да осъзная значението на неща и действия, които интуитивно съм се опитвала да извършвам с цел клиентите ми да се чувстват добре по време на разговорите ни. Това, че лекторът подплътява теорията си с конкретни примери!
Димитър МитевUCB
Прочетете повече
Научих много нови неща при справянето с възраженията.Много съм доволен ,защото примера с Карнеги ми даде представа за мен в личен план като човек.Аз години наред изпитвах голямо удоволствие да влизам в спорове и ровех до дъно в тях. Курса е много добре представен, за работата, която върша. Всяка тема и мисъл, която споделихте ми е полезна.Аз съм представител на фирма и цялата информация ми се случва ежедневно.Направих си заключения за мои недоосмислени неща и заключения за бъдещата ми работа.
Августина Маркова
Прочетете повече
Курсът беше изключително полезен за мен, даде ми основа за размисъл върху психологията на възраженията, разбрах нещо полезно, това е че Възражението не е твърд отказ на клиента. Установих че трябва с повече разбиране да подхождам към клиента, че когато казва НЕ, мога да му дам още информация за продукта, а не просто да му кажа ДОБРЕ. Идеята че търговците трябва да имат правилните убеждения и идеята, че възражението не е твърд отказз а клиента!
Десислава Врайкова
Прочетете повече
Курсът ми помогна да си усъвършенствам уменията за справяне с възраженията на клиента. Полезни ми бяха и съветите за блокиране на възражения. Едно от най-полезните неща, които научих по време на обучението е как да се справя със собствените си убеждения, за да преодолявам бързо възраженията на клиента
Анета Воденичарова
Прочетете повече
Занимавайки се с недвижими имоти, курсът ми бе изключително полезен,за блокиране на непрекъснатите възражения от страна на клиентите. С моят опит ,бих казала че ми даде насоки и допълнителни знания за това,как да се отнасям с клиентите , с грижа и индивидуално отношение. Осъзнах моите блокировки, по отношение на личното пространство и моята непрекъснато притеснение да не влизам прекалено много в личното пространство на хората. Благодаря, ще бъда по-напориста!
Предишна
Следваща

Условия за участие в демо лекция:

  • всички участници трябва да завършат предварителна регистрация
  • всички участници в обучението ще получат линк за достъп до онлайн лекцията
  • всички участници могат да пишат своите въпроси по време на обучението

Част от нашите корпоративни клиенти:

Част от нашите корпоративни клиенти:

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас на: