ЦЕЛОДНЕВЕН ПРАКТИЧЕСКИ УЪРКШОП

ЕФЕКТИВНА КОМУНИКАЦИЯ, ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ И СПРАВЯНЕ С КОНФЛИКТИ

Previous slide
Next slide

Информация за обучението:

Основни цели на обучението:

Основните цели на обучението са свързани с подобряване уменията за ефективна комуникация, повишаване на емоционалната интелигентност и взаимното разбиране в лична и работна среда между различните типове хора. Това включва изграждане на хармонични отношения и адекватно поведение в условията на различия, както и осъзнаване ролята на ефективната междуличностна комуникация.

Подобряване на уменията за справяне с конфликтни ситуации, разбирането за причните за конфликт в работна среда, както и научването на различни подходи за предотвратяване и овладяване на конфликти в екипа.

Как да направим комуникацията по-ефективна?

Разбирайки принципите за ефективна комуникация и осъзнавайки кои са етапите през, които преминава една ефективна комуникация, много по-лесно ще водите градивни и съществени разговори.

Запознавайки се с четирите основни типа личности, вие ще комуникирате в пъти по- добре със света около себе си – както на работното място, така и в личния живот. Откривайки правилния подход към всеки от тях ще постигате целите си много по – бързо и лесно. Разбирайки емоциите и повишавайки вашето лично ниво на емоционална интелигентност, имате възможността да подобрите взаимоотношенията си със заобикалящия ви свят.

За кого е това обучение?

  • мениджъри, които искат да подобрят уменията си за комуникация, както в екипа така и извън него;
  • хора, които искат да повишат своето ниво на емоционална интелигентност и овладеят техники за справяне с конфликти;
  • ръководители, които са поставили високи цели пред себе си и своя екип;
  • мениджъри, които се стремят да осигурят максимално спокойна и ползотворна работна среда около себе си;
  • хора, които искат да бъдат успешни комуникатори и да разбират емоциите в себе си и останалите.

Темите, които ще разгледаме:

Ефективна комуникация

  • принципи на ефективната комуникация
  • комуникационна формула.
  • работа в условия на различие и изграждане на разбирателство;
  • умения за задаване на въпроси и слушане;

 

Емоционална интелигентност /EQ/

  • емоционалните основи на общуването / скала на емоциите по Абрахам-Хикс/
  • разликата между комуникция, влияние, въздействие, манипулация
  • самопознание, самоконтрол, социална отговорност
  • значение на  /EQ/ за редуциране на стреса и справяне с кризисни ситуации
  • емоционална интелигентност и изграждне на устойчиви лични и работни отношения

 

Справяне с конфликтни ситуации

  • ключови умения за ефективна комуникация в екипа и предотвратяване на конфликти
  • справяне с конфликтни ситуации
  • решаване на конфликт чрез сътрудничество
  • решаване на междуличностен конфликт чрез открита комуникация.

Резултати:

  • повишане нивото на емоционална интелигентност за създаване на хармонична и приятна среда;
  • придобиване ценни социални и личностни умения за комуникация и общуване в екипа;
  • овладяване на инструменти за справяне и предотвратяване на конфликти;
  • разбиране, оценяване и комуникиране ефективно с различни типове хора и
    изграждане на атмосфера на разбирателство, толерантност и екипност;
  • изграждане на по-устойчиви комуникационни канали между екипите и в цялата организационна структура на компанията;

Лектор:

Габриела Петрова е обучител, фасилитатор и артист. Обученията, които провежда, следват принципи на ученето чрез преживяване и фасилитирането на творчески процеси. Основно работи по метода на сетивния лабиринт-театър като го обогатява и развива с техники и методи от други артистични и хуманитарни дисциплини. Основател и CEO на “Inner Theater Company“, както и съ-основател и председател на неформално сдружение на артисти “Panopticum/Паноптикум”.

Габриела е преминала серия от обучения по сетивен лабиринт – театър при създателите на метода Енрике Варгас (Колумбия/Испания) и Юън Бриок (Уелс. Част от формирането й като артист и фасилитатор включва дългогодишен опит с театър, танцова терапия, импровизация, композиция и творческо писане. Като част от екипа на Training Academy фокус на работата на Габриела са обучения за мениджмънт, лидерство, комуникация и работа в екип.

Отзиви от клиенти от предишни обучения:

Валентина СтоеваBulgarian Online Research
Прочетете повече
Беше изключително полезно и интересно за мен. Смятам, че много от точките, които разисквахме бих могла да използвам, за да подобря комуникацията в собствения си екип.
Сияна Боянова
Сияна БояноваTransact Europe ЕАД
Прочетете повече
Бях сред истински професионалисти, както и страхотна лекторка, която успя да обясни и разкаже детайлно по темата на тренинга. Радвам се, че научих за 4-те типа личности, които срещаме на работното място и това, как бихме могли да се сработваме с всеки един от тях!
Дарин Динев
Дарин ДиневЕс Ди Груп България ООД
Прочетете повече
Обучението ми беше полезно с практичността си. Хареса ми да науча как да се отнасям към всеки член на екипа според индивидуалните му характеристики и особености.
Елена Самарджиева
Елена СамарджиеваРайфайзенбанк България
Прочетете повече
Успях да определя кой от четирите типа личности съм и кои черти трябва да подобря. Научих от обучението как да комуникирам успешно с различните типове личности.
Елена Паунова
Елена ПауноваМ&М България
Прочетете повече
Вашият екип е различен. Винаги с удоволствие бих се включила във Ваши обучения. С Вас "преговарям" и доста често научавам нови неща. Научих да бъда внимателна в реакциите си към другите хора. Разбирам и вярвам, че не всички сме еднакви. Всеки има потенциал, само трябва да знаеш как да го "накараш" да работи за твоя екип.
Цветан Борисов
Цветан БорисовИнтерснак България
Прочетете повече
Темата беше формулирана много добре. Представянето беше съдържателно, консистентно и ясно. Използвани бяха примери за по-добро възприемане. Научих, че съм нещо средно между: Ентусиаст, защото съм креативен и пълен с идеи; Прагматик, защото съм амбициозен и контролиращ; Аналитик, защото съм логик и държа на точността и Емпатик, защото обичам искреността, емоционалността и признанието.
Полина Кръстева
Полина КръстеваРайкомерс Конструкшън ЕАД
Прочетете повече
Добре структурирано и много добре поднесено. Ясно и разбираемо. Предвид това, че имаше практически примери, обучението за мен беше изключително полезно.
Силвия Атанасова
Силвия АтанасоваHP
Прочетете повече
Научих, че различните типове характери имат различни силни и слаби страни. Ще се опитам да не съдя различните от мен, а да се опитвам да разбера тяхната гледна точка и поведение.
Милка
МилкаМетрополитен ЕАД
Прочетете повече
Цялата представена информация беше изключително полезна и интересна. Любопитно ми беше да науча четирите типа личности, към кой от тях принадлежа аз и как да използвам положителните черти на всеки от тях във всяка сфера на живота.
Мартин Мъндев
Мартин МъндевBILLA Bulgaria
Прочетете повече
Полезно ми беше да си припомня характеристиките на четирите типа хора и моите собствени. Научих нови насоки и препоръки за успешна комуникация с всички. Открих зони за подобрение за мен.
Ралица Бояджиева-Цветанова
Ралица Бояджиева-ЦветановаWINBET
Прочетете повече
Добър разбор и анализ на различните типове характери. Доста неща лично за себе си открих, след като преминахме през личностно оценяване.
Мария Карамфилова
Мария КарамфиловаLukoil Bulgaria
Прочетете повече
Обучението ми беше полезно с подробната информация по темата. Научих фокуса върху анализа на 4-те типа характера.
Даниела
ДаниелаИзи Кредит
Прочетете повече
Хареса ми, че обучението беше интересно и полезно. Дойдоха ми доста нови идеи, благодаря!
Павел Стоименов
Павел СтоименовMETRO
Прочетете повече
Разбрах още една гледна точка. На база на обучението ще се опитам да преценя какъв тип са хората, с които ми е по-трудно ежедневното общуване и ще се опитам да променя подхода си при комуникацията с тях.
Таня Димитрова
Таня ДимитроваГранд Хотел София
Прочетете повече
Обучението ми помогна да науча друг подход, със споделянето на опит, за прилагане на подхода в работна онлайн среда.
Предишна
Следваща

РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ОБУЧЕНИЕТО:

Цената вклюва:

  • участие в тренинга,
  • пакет материали,
  • официален сертификат,
  • 2 кафе паузи

Програма на обучението:

  • 09:45ч. – 10:00ч. – Събиране на участниците и старт на обучението
  • 10:00ч.-11:30ч. – Принципи на ефективната комуникация
  • 11:30ч. – 11:45ч. – Кратка почивка
  • 11:45ч. – 12:45ч. – Работа в условия на различие
  • 12:45ч. – 13:45ч. – Обедна почивка
  • 13:45ч. – 15:00ч. – Емоционална интелигентност
  • 15:00ч. – 15:15ч. – Кратка почивка
  • 15:15ч. – 16:30ч. – Справяне с конфликтни ситуации
  • 16:30ч. – 17:00ч. – Време за дискусия и раздаване на сертификати.

Част от нашите корпоративни клиенти:

Част от нашите корпоративни клиенти:

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас на: