Заедно с екипа на Хотел Интернационал АД успяхме да проведем двудневно обучение на тема “Лидерство чрез емоц.интелигентност”.
Благодарим им за доверието, за нас е удоволствие да бъдем техен партньор за обучения!
Ето какво сподели екипът на Хотел Интернационал, след проведеното обучение:
С настоящата референция изразяваме благодарността си към екипа на фирма “Training Academy”, за професионализма в изпълнение на обучение “Обслужване на клиенти”. Целта на този тренинг е участващите да подобрят уменията си за професионално обслужване, за да спечелят повече лоялни клиенти. Участващите придобиха умения, да се справят с предизвикателствата на “трудните клиенти” и конфликтните ситуации. Също така, те се запознаха, кои са междукултурните различия, за да могат по-лесно да комуникират и обслужват клиентите си.
Акцентите в теоритичната част бяха:
- Управление на отношенията с клиентите
- Създаване на лоялни клиенти
- Справяне с трудни ситуации и трудни клиенти, решаване на проблеми и конфликти
- Междукултурна комуникация- как се обслужват хора от различни националности
- Особености и характеристики на клиенти от различни страни
- Приемане на рекламации и оплаквания
- Фирмени стандарти за обслужване на клиенти- 10 принципа за 5 звездното обслужване на клиенти.
Стилът на водене на групов тренинг на фирмата-обучител е динамичен и иновативен. Провокира се креативността на участниците и се залага на учене чрез преживяване и учене чрез правене. Разглеждат се казуси, свързани с конкретната бизнес среда и упражнения за изграждане на личностни умения, необходими за справяне в различни ситуации. Провежда се метода “Фокус върху решенията” (Solution Focus).
Успешната съвместна работа с фирма “Training Academy” ни дава основание да дадем висока оценка за професионализма на екипа на компанията.
С уважение,
Венцислава Проданова- Мениджър Човешки ресурси
Хотел “Интернационал” АД
Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им.
Свържете се с нас:
В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас.
Нели Генова
Мениджър бизнес обучения