Начало » Корпоративни обучения » Референции от клиенти » Програма за развитие на екипа – Хепи

Програма за развитие на екипа – Хепи

Преди повече от 7 години, екипът на Happy Delivery се свърза с нас, за да им помогнем при създаването на общи правила и стандарти свързани с обслужването и комуникацията с клиенти по телефона, като част от формирането на екипа им, тогава изцяло поместен в гр. Варна.

Проектът премина през следните стъпки:

  1. Одит на настоящето състояние
  2. Дефиниране на областите за промяна
  3. Фасилитиране на процеса по изграждане на стандарт за обслужване на клиенти
  4. Изготвяне на стандарта
  5. Консултиране и въвеждане на стандарта
  6. Обучение на екипа по създадения стандарт
  7. Последващ мониторин и оценка на резултатите

 

Щастливи сме, че 7 години по-късно при разширяването на екипа и преместването им изцяло в гр. София, екипът на Happy Delivery отново се довери на нашия екип за обучението на формирания, изцяло нов екип. Важен фокус в обучението бе справянето с конфликтни ситуации, приемането на рекламации от клиенти и овладяването на техники за справяне с негативните емоции.

Благодарим им за доверието, за нас е удоволствие да бъдем техен партньор за обучения!

happy delivery logo

Ето какво сподели екипът на "Хепи", след проведеното обучение:

С настоящата препоръка, ние от “Happy Delivery” изразяваме своята удовлетвореност от проведенето обучение на тема: “Справяне с конфликтни ситуации с клиенти по телефона”.

“Training Academy” проведе висококачествено обучение, което даде на екипа в “Центъра за обслужване на клиенти” към “Happy Delivery” правилна посока за справяне с конфликтни ситуации.

Благодарение на високия професионализъм, в съчетание с прекрасната атмосфера, която “Training Academy” подсигури, нашият екип успя да усвои иновативни техники за справяне в тези ситуации. Те бяха представени по интересен начин за нашите служите от лектора Вергиния Накова. Чрез добри похвати и психологически игри, участниците успяха да намерят правилния път към добрата развръзка при възникнал казус.

Правилният подход, професионалното отношение и добрите резултати ни дават основание да препоръчаме “Training Academy” като сигурен и полезен партньор.

Оставам с уважение,

Аглика Адамова

Директор Човешки Ресурси “Хепи” ЕАД

Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им. 

Свържете се с нас:

В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас.

Нели Генова
Мениджър бизнес обучения