Преди повече от 7 години, екипът на Happy Delivery се свърза с нас, за да им помогнем при създаването на общи правила и стандарти свързани с обслужването и комуникацията с клиенти по телефона, като част от формирането на екипа им, тогава изцяло поместен в гр. Варна.
Проектът премина през следните стъпки:
- Одит на настоящето състояние
- Дефиниране на областите за промяна
- Фасилитиране на процеса по изграждане на стандарт за обслужване на клиенти
- Изготвяне на стандарта
- Консултиране и въвеждане на стандарта
- Обучение на екипа по създадения стандарт
- Последващ мониторин и оценка на резултатите
Щастливи сме, че 7 години по-късно при разширяването на екипа и преместването им изцяло в гр. София, екипът на Happy Delivery отново се довери на нашия екип за обучението на формирания, изцяло нов екип. Важен фокус в обучението бе справянето с конфликтни ситуации, приемането на рекламации от клиенти и овладяването на техники за справяне с негативните емоции.
Благодарим им за доверието, за нас е удоволствие да бъдем техен партньор за обучения!
Ето какво сподели екипът на "Хепи", след проведеното обучение:
С настоящата препоръка, ние от “Happy Delivery” изразяваме своята удовлетвореност от проведенето обучение на тема: “Справяне с конфликтни ситуации с клиенти по телефона”.
“Training Academy” проведе висококачествено обучение, което даде на екипа в “Центъра за обслужване на клиенти” към “Happy Delivery” правилна посока за справяне с конфликтни ситуации.
Благодарение на високия професионализъм, в съчетание с прекрасната атмосфера, която “Training Academy” подсигури, нашият екип успя да усвои иновативни техники за справяне в тези ситуации. Те бяха представени по интересен начин за нашите служите от лектора Вергиния Накова. Чрез добри похвати и психологически игри, участниците успяха да намерят правилния път към добрата развръзка при възникнал казус.
Правилният подход, професионалното отношение и добрите резултати ни дават основание да препоръчаме “Training Academy” като сигурен и полезен партньор.
Оставам с уважение,
Аглика Адамова
Директор Човешки Ресурси “Хепи” ЕАД
Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им.
Свържете се с нас:
В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас.
Нели Генова
Мениджър бизнес обучения