Цялостна програма за развитие на умения за продажби
Непосредствената обратна връзка, споделянето на личен опит и обсъждането на реални бизнес казуси са голямото предимство на този тип тренинги.
Практика и креативност
Помагаме на всеки участик в обученията да отключи своя потенциал и да изгради стратегия за резултати.
Интерактивна работа в група
Training Academy използва иновативен метод за бизнес обучения с игри, учене чрез преживяване и работа в екип.
Възможност за онлайн провеждане
Всеки един тренинг има възможността да се проведе онлайн във виртуална класна стая, с професионален лектор на живо.
Какви са целите на това обучение
Целта на тази програма е да предаде практически знания и умения на участниците. С помощта на тази програма всеки търговец ще може да развие нови професионални умения, с които да надмине конкуренцията.
След приключване на програмата се очаква участниците в нея да придобият нови и да затвърдят стари знания и умения в сферата на продажбите, да повишат резултатите си в продажбения процес, да изграждат ефективна търговска презентация, справяне с възраженията и правилна комуникация с клиенти и да повишат броя на успешно финализираните сделки.
Програма на обучението
Програмата и материалите са специално подбрани и подготвени на база опита и работата ни с различни екипи върху подобряване мениджърските им умения. В програмата са заложени 9 модула, които включват всички умения, които са необходими на един мениджър, за да бъде ефективен и успешен.
Стъпки на провеждане:
- Оценка на нуждите – диагностиката се осъществява по 2 начина, като целта е да се установят реалните нужди от обучение на всеки един от участниците.
- Създаване на индивидуален тренинг план – целта е да се създаде програма, която да бъде съобразена с индивидуалните потребности и целите за развитие на всеки един от участниците.
- Провеждане на групови обучителни коучинг сесии – програмата е разделена в 8 обучителни коучинг сесии, по 8 учебни часа за всеки един модул. По време на коучинг сесиите се набляга повече на практическите упражнения и разрешаването на конкретни казуси, свързани с работата на всеки един от участниците.
- Практически задачи – в края на всяка обучителна сесия, поставяне на конкретна, ясно измерима цел, която да бъде изпълнена до следващата коучинг сесия, целта е да се приложи наученото по време на сесиите.
- Оценка на резултатите от програмата – в края на програмата проверка на практическите упражнения поставени на всеки един от участниците, измерване и отчитане на индивидуалния напредък на всеки един от участниците.
Основните теми включват:
- Принципи на ефективната комуникация;
- Как да изградим доверие между клиента и търговеца;
- Изграждане на увереност;
- Комуникация със самочувствие.
- Кои са различните типове клиенти;
- Как да да ги разпознаваме;
- Как да да комуникираме с тях по най-естествения начин.
- Стъпки на ефективния продажбен процес;
- Изграждане и управление на ефективен продажбения процес;
- Оптимизиране и въвеждане на KPIs.
- Идентифициране на таргет клиенти;
- Характеристики на идеалния клиент;
- Анализ и подготовка преди студения контакт;
- Добри практики при представяне и започване на разговор – техники за разчупване на леда;
- Изграждане на структура а разговора.
- Техники за създаване на интерес към последващ контакт.
- Техники за задаване на правилните търговски въпроси;
- Техники за създаване на интерес към продукта/услугата;
- Техники за създаване на нужда – разбиране на осъзнатите и неосъзнатите нужди на клиента;
- Техники за предизвикване на действие;
- Играждане на успешна търговска оферта/презентация;
- Представяне на търговското предложение;
- Придаване на допълнителна стойност на търговското предложение.
- Психология на възраженията
- Блокиране на възраженията още преди да са настъпили
- Етапи при блокиране на възраженията
- Как да се справим дори и с най-трудните възражения на клиентите
- Фактори, влияещи върху приключването на продажбата-изграждане на доверие, експертно предоставяне на информацията
- Фактори, влияещи върху приключването на продажбата-изграждане на доверие, експертно предоставяне на информацията
- Стратегии ,техники и методи за водене на преговори:
– „печеля-печелиш“ – защо е лесно да се каже и трудно да се приложи (как да не попадаме в капана на собственото си его)
– четирите основни типа преговарящи ( как да ги разпознаваме и да им влияем)
– асертивност при преговорите
– емоционална интелигентност при преговорите
– език на тялото , невербална комуникация, микрожестове и подсъзнателно влияние
– справяне с „удари под кръста“
- Управление на отношенията с клиентите;
- Справяне с трудни ситуации и трудни клиенти;
- Разговори при възникнал проблем или и оплаквания;
- Решаване на проблеми и конфликти;
- Управление на негативни емоции и стрес.
Начин на провеждане:
- Програмата може да се проведе както присъствено, така и онлайн.
- Всеки модул в програмата е с продължителност 8 учебни часа, като модулите са разпределени в 9 обучителни сесии, с начало 10:00 и край 17:00, с включен 1 час обедна почивка.
- Тренингите се провеждат в залата на Training Academy, която е специално предназначена да дава максимален комфорт, уют и да създава чувство за креативност и лекота. В този вариант кафе паузите се поемат от Training Academy.
- Тренингите се провеждат по метода „Фокус върху решенията“ (Solution Focus). Ще се разглеждат казуси, свързани с конкретната бизнес среда и упражнения за изграждане на личностни умения , необходими за справяне в различни ситуации. Всяка тема е предварително одобрена от възложителя и съгласувана с мениджър HR.
Моля, попълнете полетата по-долу, за да получите програмата за фирмен тренинг!
Това са само част от фирмите, с които работим върху повишаване ефективността и развитие на екипите им.
Свържете се с нас:
В случай, че имате допълнителни въпроси, на които не сме отговорили тук, моля, свържете се с нас.
Нели Генова
Мениджър бизнес обучения